joha ulldress

MissHappy

Glad i forumet
Kan noen hjelpe meg? Når Madeleine var nyføddt kjøpte vi en joha ulldress i brun og litt brunere striper. Denne var så god så har så lyst på den igjen. Skikkelig varm ulldress. Problemet er at jeg finner ikke noen plass de selger de. I februar kjøpte vi den på Barnas hus. Vet jeg fant den på nettet, men nå finner jeg den ikke igjen. Noen som vet?

Här finns det på barn og utstyr....eller ja...de hade de när de føddes da...hehe...

Har de på barnas hus butikken her ihvertfall. Rart de ikke har den i nettbutikken da...

Å tusen takk AnneEmilie!!!! Du reddet dagen min! Jiiiihaaa!!!!! Digger den dressen der. Den er så varm og god!

Tenkte jeg skulle bestille i 80 så kanskje den varer til over jul i hvertfall. Men småe i størrelsen sier du? 90 blir vel litt vel stort? Tror det måå bli 80???? Sverger til denne jeg. Trenger ikke å tenke på om det blir kaldt eller ikke. Herlig dress. Litt dyr, men verdt hver ei krone.

ja denne hadde vi også når han var bitteliten! Den var kjeeeempegod!!! Kanskje jeg også må kjøpe!! hmmmmmmmmmmm[;)][:D][:D]

hmmm.. vi hadde 50 til henne i 2 mnd, men så var hun knøtt når hun ble født og da. Brukte 44 og 48. Kanskje vi også må ha 90? Du kan jo kanskje skrive inne her om du finner ut av det de nærmeste dagene[;)]

Ja den har jeg og sikla mye på. Men synes og det er mange penger for den da..

Har kjøpt denne jeg da på Sparkjøp.

Den er ikke like pen som Joha sin, men denne var og veldig myk og god da [:)]
Kan være at kvaliteten ikke er så god da. Jeg har liten erfaring med Sparkjøp, har handlet der for første gang denne uken. Tenkte jeg skulle gi ullklærne der en sjanse og se hvordan de er [:)]

ORIGINAL: Guria

Ja den har jeg og sikla mye på. Men synes og det er mange penger for den da..

Har kjøpt denne jeg da på Sparkjøp.

Den er ikke like pen som Joha sin, men denne var og veldig myk og god da [:)]
Kan være at kvaliteten ikke er så god da. Jeg har liten erfaring med Sparkjøp, har handlet der for første gang denne uken. Tenkte jeg skulle gi ullklærne der en sjanse og se hvordan de er [:)]

Hvor mye kosta denne?

Mener det var 249, ikke dyrere i allefall [:)]

Er bare det at vi har prøvd en del lignende dresser og synes ikke noen kan måle seg meg joha sin. Nå bor vi på en litt kald plass da så synes det er greit og bruke litt ekstra på det ene plagget. Men kom gjerne med tilbakemeldinger på hvordan dressen var så kanskje det blir den neste gang[:D] Joha sin er ihvertfall sinnsykt god og varm. 

Back
Topp