Joha Ull

KathMor

Forumet er livet
Er det sånn at det kan vaskes på vanlig program assa - og ikke ull? Hva gjør dere?[8|] Ser det står 40 grader med strek under, men jeg tørr ikke noe anna enn ull jeg.. men samtidig så er det noen flekker som da ikke går bort [>:]

vasker d på ullprogram[;)]

har ikke turt noe annet!

ORIGINAL: chrichri

vasker d på ullprogram[;)]

har ikke turt noe annet!

Ikke du heller nie [&:][8D] hmmmmmmmmm

Jeg vasker ull på vanlig progran, men bruker ull-såpe.
På den forrige maskinen min hadde jeg ikke ull-program. Det har jeg nå, så kanskje jeg bruker det litt mer nå.

Men Joha tåler vanlig vaskeprogram!![;)]

Jeg kan love dere en ting jenter, all undertøysull tåler vanlig vaskeprogram[8D]

Hilsen ho som ALLTID får en ullbody blandet inn i hånddukene[8D][>:][>:][>:][8D]

hehe... jeg har også merket at ullunderklær tåler vanlig 40 grader ja... jeg har også ei bukse eller body med i vanlig vask, uten at de skal[;)]

men liker ikke d... liker best å bruke ullvask

Jeg bruker ull-program på alt av ull jeg, uansett hva det står! [:)] Om det er noen flekker som ikke vil ha tar jeg heller på flekkfjerner!

Jeg vasket en ullbody fra Joha når Emma var baby på vanlig program. Gikk greit i starten, men den ble slitt og ødelagt etterhvert. Så det gjør jeg ikke igjen! [:)] 

vasker på ull sammen med den andre ulla[:)][:)]

han har ein del ull sett- så samler all ulla 1 gang i uka, og vakser det på ull prog-..og med sånn milo grier uten parfyme!!!![:D][:D]

All ull UTENNOM nøstebarn! Gjett om jeg gråt da jeg heiv en ullpysj til 500 kroner sammen med håndklærne - første vasken!! [:(][8D]

Opplevde i england att ullen ble TYNN der jeg hadde brukt flekkfjerner - så det tørr jeg ikke [8|] Eller bruker dere sånn spesial greie til ull? Eller hva flekkfjerner bruker dere på ull??

Back
Topp