Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det sånn at det kan vaskes på vanlig program assa - og ikke ull? Hva gjør dere?[8|] Ser det står 40 grader med strek under, men jeg tørr ikke noe anna enn ull jeg.. men samtidig så er det noen flekker som da ikke går bort [>:]
Jeg vasker ull på vanlig progran, men bruker ull-såpe.
På den forrige maskinen min hadde jeg ikke ull-program. Det har jeg nå, så kanskje jeg bruker det litt mer nå.
Jeg bruker ull-program på alt av ull jeg, uansett hva det står! [:)] Om det er noen flekker som ikke vil ha tar jeg heller på flekkfjerner!
Jeg vasket en ullbody fra Joha når Emma var baby på vanlig program. Gikk greit i starten, men den ble slitt og ødelagt etterhvert. Så det gjør jeg ikke igjen! [:)]
All ull UTENNOM nøstebarn! Gjett om jeg gråt da jeg heiv en ullpysj til 500 kroner sammen med håndklærne - første vasken!! [:(][8D]
Opplevde i england att ullen ble TYNN der jeg hadde brukt flekkfjerner - så det tørr jeg ikke [8|] Eller bruker dere sånn spesial greie til ull? Eller hva flekkfjerner bruker dere på ull??