Jogging

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Jeg husker ikke fra første svangerskap om det er anbefalt å jogge i 2. trimester? Noen andre som trener/jogger nå?

Jeg forstår det som at det ikke er noe problem å jogge hvis man jogget før man ble gravid og det ikke gir smerter. :) Det er vel i andre trimester man er på sitt "sprekeste" i graviditeten.

Jeg jogget ikke før så har ikke planer om å begynne nå :D men jeg går turer i skog og fjell og driver yoga. :)

Jeg har gått over fra løping til spinning i det siste. Å løpe nå frister særs lite da magen er øm. Tror man fint kan løpe moderat i andre trimester hvis kroppen er vant til løping. [emoji6]

Ja... det har blitt lite løping til nå, selv om jeg har drevet endel med det tidligere. Prøvde meg på en tur nå, og må nok innse at annen trening er best for nå!

Fra alt jeg har lest så er løping helt i orden så lenge man ikke har komplikasjoner som gjør at legen ikke anbefaler det. :) Jeg har løpt gjennom hele graviditeten til nå, men tar så klart mer høyde for dagsformen og lytter til kroppen. I det siste har det blitt mindre og kortere løpeturer på meg i denne varmen vi har nå i Osloområdet siden overoppheting skal unngås. Jeg kommer til å fortsette å løpe så lenge jeg greier det, men regner med det blir en naturlig stopper en gang i sommer, bl.a. har jenta funnet ut at blæren min er et flott sted å sitte så de dagene blir løpeturen heller kort :P

Fra alt jeg har lest så er løping helt i orden så lenge man ikke har komplikasjoner som gjør at legen ikke anbefaler det. :) Jeg har løpt gjennom hele graviditeten til nå, men tar så klart mer høyde for dagsformen og lytter til kroppen. I det siste har det blitt mindre og kortere løpeturer på meg i denne varmen vi har nå i Osloområdet siden overoppheting skal unngås. Jeg kommer til å fortsette å løpe så lenge jeg greier det, men regner med det blir en naturlig stopper en gang i sommer, bl.a. har jenta funnet ut at blæren min er et flott sted å sitte så de dagene blir løpeturen heller kort :P
He he.. [emoji28]
Tuppa mi har funnet ut av tilsvarende. Kommer meg så vidt gjennom en spinningøkt før blærespreng tar til for fullt. [emoji23]

Back
Topp