Joggetrille

Catbar

Betatt av forumet
Hei, noen som har erfaring med joggetrille/spoetsvogn?
Vi har bugaboo fra før, men syns det rister så innmari når vi går i terreng. Kommer hovedsakelig til å bruke den på gåturen i terreng og jogging på grus. Det er viktig at det ikke rister for mye for mini.
Sett på baby jogger F.i.t, denne er ganske rimelig på xxl.
Også hørt at mountain buggy ikke er så bra til jogging.
Noen erfaringer?
 
Hei, noen som har erfaring med joggetrille/spoetsvogn?
Vi har bugaboo fra før, men syns det rister så innmari når vi går i terreng. Kommer hovedsakelig til å bruke den på gåturen i terreng og jogging på grus. Det er viktig at det ikke rister for mye for mini.
Sett på baby jogger F.i.t, denne er ganske rimelig på xxl.
Også hørt at mountain buggy ikke er så bra til jogging.
Noen erfaringer?


Hei! Jeg har ikke noen erfaringer med joggetriller (enda), men jeg jobber med barnevogner :) Vi selger mye av Baby joggeren F.I.T og City Elite! Og mange er kjempe fornøyde :)
Lett å håndtere (legge sammen), dei er lett og har gode store stabile lufthjul :) Vi kommer nok til å ende på en av dei, eller modellen mindre (spørs hva vi skal bruke den til når vi er kommet så langt).
Vi har nå Emmaljunga city cross vogna, men regner vi må ha en til når han skal begynne i barnehage osv :) Har veldig lyst på en 3 hjuler også :)
 
Vi har baby jogger City elite. Kunne ikke vært mer fornøyd, bruker den til alt og er med både i skogen og i byen :)
 
Vi har en bumbleride indie med 3 luft hjul. Den går det fint an å jogge med,men egner seg ikke til skikkelige løpeturer med høyere fart. Jeg syns vogna er kjempefin og har stor kalesje mot sola og full liggestilling.
 
Fikk min Bumbleride i dag og må si jeg er fornøyd. Ungen sitter veldig godt i den, godt fast spent! Vi har også Bugaboo fra før.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp