Joggesko

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Trenger tips til gode joggesko! Ikke tur/terrengsko, men skikkelige joggesko :)

Føttene mine liker best asics. Har ganske flate og brede føtter. Anbefaler deg å dra til en sportsbutikk/løplabbet og prøve litt forskjellig.

Jeg er veldig glad i Skechers. Det er som å gå på skyer. :)

Det spørs jo helt på foten din hva som er gode sko, og vekten din :) jeg vil mye heller anbefale deg å dra på løpelabbet for å bli testet for hvilken sko det er du trenger til deg og ditt behov :)

Det spørs jo helt på foten din hva som er gode sko, og vekten din :) jeg vil mye heller anbefale deg å dra på løpelabbet for å bli testet for hvilken sko det er du trenger til deg og ditt behov :)
Anbefaler også å gå og teste der :)

Få hjelp til å finne riktig sko til din fot, det er mitt beste tips. En sportsbutikk med god kompetanse kan hjelpe deg der :)
Mine favoritter er Asics, Hoka og Mizuno, hvert til sitt bruk, alle med nøytralt/underpronert steg siden det passer min fot best.

Jeg har gått og fått sånn veiledning men synes det er fryktelig irriterende når de begynner å sier denne er god for din fot også har de ikke str inne...:/

Mizuno er min favoritt, men er de til løping anbefaler jeg deg til å gå et sted hvor de har mølle og kan se hvordan du løper slik at du får en sko som er tilpasset foten din.

Mine føtter liker asics og Nike. Ville ha sjekket ut hvordan du tråkker føttene ned i bakken og kjøpt sko etter det sånn at du unngår belastningsskader

Back
Topp