Joggesko

Babykos<3

Forelsket i forumet
Behøver nye joggesko til å gå i til hverdags, og lurer på om det er noen som har gode anbefalinger å komme med? Har slitt ut en del par med shox på mange trilleturer, men vil egentlig prøve noe nytt nå:)

Skechers ;) Kjempegode sko ;) 

Nike free. Lette og veldig gode å gå med!
Har også brukt endel Shox, men tror ikke de er noe bra for ryggen min

Asics Gel Kayano!! Supre løpesko og jeg bruker de på jobb, trilleturer o.l uten å bli sliten i beina. Anbefales!!

Ecco

Nike Free!!! Det er det nærmeste du kommer sokker. Himmelske. 

NB! Ikke la deg lure til å tro at du trenger større str. De skal være veldig trange, for å forme seg etter foten i løpet av de første dagene. Kjenn på lengden i tåspissen, og ikke bry deg om at det er trangt! :) 

Tusen takk for supre tips

Har prøvd nike free og likte de godt, men det var jo så mange modeller, skjønte ikke helt forskjellen så må kanskje ta turen å prøve igjen.

Takker ekstra for tipset om str.. selv om eg kjennner at det er skummelt å kjøpe sko som er trange, har bommet på det flere ganger før.

Asics nimbus! :) beste joggeskoa jeg har hatt, kjenner ikke at jeg har et kranglete bekken i det hele tatt :) men dra på gsport eller løplabbet å få sjekka hvilke sko DU bør ha, har mye og si for hvor godt en sko passer deg :)

Nike free eller Asics som flere sier! :) Har begge deler og er veldig fornøyd. 

asics er veldig gode sko! nå har jeg reebok easytone og er kjempefornøyd!

Back
Topp