Jogger dere???

Jogg i vei: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Tror det en skal være forsiktig med er kontaktsport. Ellers er det vel bare å trene i vei :)

-iPhone appen-

Kontaktsporten er bare nono i siste trimester, leste jeg ett sted:) Fu kan jogge til vannet går;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk dere, blir vel bare puppene som blir et problem da!!!!for gud å såre!!! Vet ikke om jeg er gravid men har til dags dato alldri hatt så såre pupper foruten de to forgje svangerskapene mine. Får polstre godt med to sportsbher, hehe er i pp 2 og ska teste te helgen. Mye store blodårer på kropp og pupper har jeg også fått. Men er no kluss i syklusen som jeg aldri har hatt før så vet ikke helt hvordan jeg ska finne ut av ting, men er jo bare å vente på den røde dama ;)

Ojj så spennende:) Krysser fingrene mine for deg!:) Og kos deg på joggetur! Jogget før det ble sydenvarme her jeg å:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble en gå tur begynte jaggu og knekke i den ene hofta på gåturen i dag?? Hva i huleste :( !!!! Føltes som bekkenet kranglet... Hadde sterk bekkenløsning med begge de to andre men kan da ikke være mulig det nå så tidli!!! Blir andpusten av ingen ting å å jeg som er så sprek te vanlig... Skjønner ingen ting :confused005:wtf

Ble en gå tur begynte jaggu og knekke i den ene hofta på gåturen i dag?? Hva i huleste :( !!!! Føltes som bekkenet kranglet... Hadde sterk bekkenløsning med begge de to andre men kan da ikke være mulig det nå så tidli!!! Blir andpusten av ingen ting å å jeg som er så sprek te vanlig... Skjønner ingen ting :confused005:wtf
Ta en test! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

tja venter til helgen jeg :) for er så usikkker på ikm og hva jeg skal regne for har stabil syklus eller har hvertfall hatt det hele tiden :) har aldri gått på noe prevansjon.

siste ordentlige mens var 23 april så ventet jo mens 23 mai

men begynte med noe rødt på papiret 13 mai dette var tidlig synes jeg... men så blødde jeg litt i 4 dager og så var det stopp. mye lysere en til vanlig.

tenkte det var feste bløding så jeg ventet med og teste til 4 dager over da ventet mens den 23 tok en blodprøve hos legen siden jeg har sen hcg stigning hadde det i mine to forgje svangerskap. da testet jeg ikke positiv før i uke 8 og uke 6.

men den prøven var på 2 hcg i blod den 27 mai og er er negativt etter som jeg hører.

så da tenkte jeg at jeg ikke var gravid og fortsatte humpingen daglig så da vet jeg ikke om jeg skal regne den rare mensen som jeg hadde 13 mai for som siste ???

og da skal jeg jo ha mens nå til lørdag. så tenkte og teste da?? eller blir det 23 juni jeg skal ha?

symptomer jeg har er opplåst, luft i magen, hodepine, utflod, bekkensmerter, masse tydelige blodårer på kroppen og pupper og de gjør sykt vondt!!

men tok en test for 2 dager siden og den var negativ.

eneste er at de billigstrimlene lå i postkassa dag og natt i 3 dager. kan de ha tatt skade av det?

Back
Topp