Joggebukse på barsel

Spiren2018

Glad i forumet
Mailykke 2018
Tips til behagelige joggebukser til å ha på barsel, anyone?
Gjerne en som ikke har stram strikk i livet, og som sitter pent selv med bleierumpe [emoji849][emoji12]
Vil gjerne føle meg litt fresh på tross av omstendighetene [emoji6]

Selv brukte jeg treningstights med bredt liv fra Nike? samt en gravid-treningstights fra Stormberg :) + tynn genser og en strikket lang genser når jeg gikk til/fra rommet osv.

Jeg har elsket pysjbukser på barsel. Altså ikke gamle slitte og utvaskede pysjbukser, men litt penere typer. Presser ingen steder, god plass til bleie og med en ammetopp og lang strikkejakke har jeg følt meg riktig så fresh :joyful:

Sniker fra februar:)
Disse er supergode, brukt de i hele svangerskapet og har kjøpt inn ny til å ha på barsel :)
https://cubus.com/no/p/bukser/basic-vid-bukse/7031115_F990

Samme her![emoji5] termin i begynnelsen av mars. Har brukt slike veldig mye hele svangerskapet og har kjøpt meg tre nye som skal pakkes i fødebagen[emoji1362] beste buksene! (Og bonus; de er veldig billige som gjør de enda bedre i mine øyne for da kastes de med god samvittighet om jeg sliter de ut)

Samme her![emoji5] termin i begynnelsen av mars. Har brukt slike veldig mye hele svangerskapet og har kjøpt meg tre nye som skal pakkes i fødebagen[emoji1362] beste buksene! (Og bonus; de er veldig billige som gjør de enda bedre i mine øyne for da kastes de med god samvittighet om jeg sliter de ut)

Signerer også!
Brukte under svangerskapet.

Til barsel kjøpte jeg splitter ny av den buksen. Pluss helt ny t-skjorte og ny oversized cardigan.
Når alt var nytt følte jeg meg kjempefresh!

Og antrekket ser tøft/litt gjennomtenkt ut - men er superkomfy!

Signerer også!
Brukte under svangerskapet.

Til barsel kjøpte jeg splitter ny av den buksen. Pluss helt ny t-skjorte og ny oversized cardigan.
Når alt var nytt følte jeg meg kjempefresh!

Og antrekket ser tøft/litt gjennomtenkt ut - men er superkomfy!
Det er planen min for fødebagen også. [emoji106]

Stemmer i at buksene fra Cubus er gullverdt i graviditeten og etter :D

De «aladin» buksene på HM med bred «strikk» i livet er stretchy og veldig behagelig å gå med!!

Signerer denne. Brukte den etter en operasjon der nede og den var gull. Hadde også lang cardigan for å skjule bleiestumpen!

Første barnet? "Fresh," hva er det? :P ;)

Kjøp noen med god plass, og ta med morgenkåpe/kardigan/lang genser e.l. til å skjule bleierumpa. ;)

Back
Topp