JOFFEN

SmurfenogUnga

Elsker forumet
EHHHHHHHHHHHM noe jeg skal ta med på Onsdag?? 

Jeg da? Noe jeg skal ta med (utenom min blendende personlighet? [8D])

Dytt[:D]

Jeg og kan ta med noe? [:)]

Kan jeg komme tilbake til det? Nå er det bare dåp det går i her, siden vi skal ha det hjemme er det MYE å gjøre[:)]

øffcuuuurs[:D][:D][:D]

Jeg kan bake oreokake?[:)] 

ORIGINAL: Krøsamaia

jaaaa me like[:D][:D]

Sniker litt på dere, siden jeg har fått beskjed om å komme [8D] Og den oreokaken gjør det meget fristende gitt!!!

Nei, æsj liksom - oreokake [:'(][:'(][:'(]

Jeg tullet! Jeg kommer ikke hvis Krøsa ikke har med seg oreokake!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: toffen

Sniker litt på dere, siden jeg har fått beskjed om å komme [8D] Og den oreokaken gjør det meget fristende gitt!!!

Jaaaa du må komme[:D][:D]

dytter [:)][:)]

åh.. oreokake...? krøsa, jeg møter deg når du kommer ut av toget!!! har aldri spist det før, stakkars meg [&o]

Heeeelt sikker på at du ikke kan være med Ruby :( ??? For R kunne vel og ha blitt med[:)][:)]

Da har jeg prøvd å samle tankene litt etter noen hektiske dager[:)]

Jeg kan jo lage noe mat til lunsj? Noe som man kan holde i hendene siden mange av oss har små som ikke vil sitte lenge i ro[8D]

Kunne jo blitt enig om en sum som hver betalte og så lager jeg noe utifra det[:)]

Eller???

ORIGINAL: Joffen

Da har jeg prøvd å samle tankene litt etter noen hektiske dager[:)]

Jeg kan jo lage noe mat til lunsj? Noe som man kan holde i hendene siden mange av oss har små som ikke vil sitte lenge i ro[8D]

Kunne jo blitt enig om en sum som hver betalte og så lager jeg noe utifra det[:)]

Eller???

ja det høres greit ut for meg hvertfall [:)]

ORIGINAL: toffen

Hihihi! [:D]

ORIGINAL: En liten morellskatt

Nei, æsj liksom - oreokake [:'(][:'(][:'(]

Jeg tullet! Jeg kommer ikke hvis Krøsa ikke har med seg oreokake!!! [:D][:D][:D]

[:-]

ORIGINAL: MammatilSander

Oreokaka frister, har lyst på jeg også, men er litt langt å dra [:(]

Kanskje jeg kan få oppskrift ?[:D]

www.detsoeteliv.no... der er det sikkert en, min spesielle får du ikke [8D][:D]

Back
Topp