Jeg er ikke nedlatende. Syns bare det er rart at du snakker for hele Oslo når de opplysningene du kommer med ikke stemmer. Jeg jobbet selv i bhg i 2 år før jeg ble ferdig med utdannelsen min. Nå er jeg utdannet innenfor psykologi, så har ingenting med bhg å gjøre. Jeg gikk opp ett lønnstrinn hvert år jeg jobbet der. (Oslo Syd). Nå skriver du "JEG" får utbetalt 18.000kr, men i det første innlegget ditt skrev du at man får 18.000kr i Oslo som bhg assistent. Mitt poeng er at dette varierer. Noen får mer, noen får mindre. Jeg syns bare det er greit at man er oppmerksom på at lønn vil variere på bakgrunn av diverse faktorer. Er også lønnsforhandlinger hvert år. Moren min har jobbet i Oslo Kommune i over 25 år og gått opp i lønn hvert år. Har ikke gått 8 år før hun har flyttet opp ett lønnstrinn. Nå har hun topplønn og skatter riktignok fryktelig mye. Hvis du mener at lønnen din er startlønn for alle bhg assistenter så ok, er ikke vits å diskutere det så mye mer. Nå har jeg forklart mitt poeng flere ganger