Jobbtips?

Butikk:)

BPA-jobber (brukerstyrt personlig assistent). Her trenger du ingen utdannelse. Noen ganger er det kommunen som lyser ut slike stillinger, andre ganger private firmaer som leier ut tjenester til kommunene, f.eks. ULOBA. Se etter fulltidsstillinger, evt kan flere deltidsstillinger kanskje kombineres. Får utbetalt rundt 20000 i mnd.

Jeg jobber som ass butikksjef på butikk og får mellom 17000-22000 hver mnd.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg er vekter og jeg tjener opp til 35,000 kr i mnd. Men dette er med alle tilleggene jeg har. Natt, rød dag, osv..

Vanligvis tjener jeg rundt 25,000 kr i måneden.

Du må jo ha utdanning for det nå.

Du må jo ha utdanning for det nå.

Er det vekterkurs du mener? Som i et helgekurs, eller et som varer en uke eller noen uker? Eller utdanning som i et år eller to?

Nei :) Det kommer helt an på ansinitet. Har tre venner som jobber som barnehageassistent og de får utbetalt mellom 16-17.000 i mnd.
Kommer an på hvor i landet du jobber.. jeg har utbetalt 15000 og sliter med og få det til og gå rundt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, ikke over alt kjære deg. Er faktisk i bhg nå og det stemmer ikke. Det er ingen minstelønn på 18.000kr etter skatt. Det kommer jo helt an på lønnstrinnet ditt! Gå på Oslo Kommunes hjemmeside og sjekk lønnstrinnene selv siden du påstår at man tjener så mye. Mange ganger jeg har sett lønnsslippen til mine venner og har en mor som er styreleder. Stemmer overhodet ikke. ;)

Jeg jobber som barnehageassistent i Oslo kommune og har 311000 i årslønn. Jeg får lønnsslipp hver måned og pengene inn på konto (18886 kr) Ingen ansiennitet. Så det er nok du som tar feil her.

BPA-jobber (brukerstyrt personlig assistent). Her trenger du ingen utdannelse. Noen ganger er det kommunen som lyser ut slike stillinger, andre ganger private firmaer som leier ut tjenester til kommunene, f.eks. ULOBA. Se etter fulltidsstillinger, evt kan flere deltidsstillinger kanskje kombineres. Får utbetalt rundt 20000 i mnd.
Jobber også i Uloba. Gjort det i 10 år. Gode lønnsvilkår der ja :-)
Men,vanskelig å finne 100% stillingee hos en person.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Jeg jobber som barnehageassistent i Oslo kommune og har 311000 i årslønn. Jeg får lønnsslipp hver måned og pengene inn på konto (18886 kr) Ingen ansiennitet. Så det er nok du som tar feil her.
Hva du sitter igjen med inn på konto er det ikke Oslo kommune som bestemmer, det er det skattekontoret som gjør..

Selv om DU får utbetalt 18.000kr er det ikke slik over alt i Oslo Kommune. Det sier seg selv!? Moren min jobber i en av bydelene i Oslo og det er ikke sånn at alle starter på 18.000kr. Tror hun vet det litt bedre da hun jobber med det og ansetter folk i bydelen hver dag. Alder, erfaring, ansinitet og utdanning spiller inn. Forskjell på nybegynnerlønn som bhg assistent dersom du er 25 år enn 35 år f.eks. Men du får tro hva du vil. :)

Himmel, noen av dere betaler enten veldig lite skatt, eller så betaler jeg sykt mye. Har ca 430 000 i årslønn og får utbetalt 17-18 000 (Er utdannet og har 10 års ansiennitet) Vet jeg betaler mye, da, men likevel..

Himmel, noen av dere betaler enten veldig lite skatt, eller så betaler jeg sykt mye. Har ca 430 000 i årslønn og får utbetalt 17-18 000 (Er utdannet og har 10 års ansiennitet) Vet jeg betaler mye, da, men likevel..
Jeg betaler 36%.

Assistent i bhg. Det er jo fysisk men mye annet også. Trenger ikke utdannelse men må være personlig egnet.

Oi det var mye skatt

Det samme sier jeg, etter hva folk her får utbetalt i mnd i forhold til årslønn skatter de jo bare rundt 6000 i mnd, alt for lite..

Back
Topp