Jobbtilbud! :)

barehege

Forumet er livet
Jeg har begynt i en fantastiks spennende og morsom jobb! Høres kanskje litt snuskete ut å tilby dere her jobb, men den er IKKE snuskete!!! Men utrolig gøy, jeg bestemmer tida mi selv, og tjener deretter..
Akkurat nå er det et helt SUPERT starttilbud, så ta kontakt om dere trenger en jobb! :)

mvh Hege

Hva er det snakk om da? Er det sånn der typisk "kjøp produkter og selg dem selv" ?

Hvis det er sånn, har jeg hørt mye lugubre ting om det, folk kjøper og selger det litt dyrere men får som regel ikke solgt det og ender opp med å tape en haug med penger på det =/

Høres ut som noe typisk selger greier..? Sånn type, ha tupperware party og slikt..? 

Så negative dere var til det her da...? Jeg er homepartyselger og koser meg villt med "jobben", men jeg ble veldig nysgjerrig på hva slags jobb det var snakk om i utgangspunktet?

"høres ut som en typis selger jobb.." ?? Jeg vet ikke hva man tenker som en typisk selger jobb.. For JA, du selger.. er en konsulentjobb! Men tror ikke det er så mange som vet hva denne jobben faktisk er! Hvilke muligheter du har, og hva du tjener og kan oppnå.. arb.tid.. Akkurat nå frem til i morgen tidlig er det et supert starttilbud igjen!! Slik at man tjener penger fra første krone!! Og ellers er det KUN å selge for 4000,- innen 4 uker som gjelder! Da er startproduktene DINE og du har samtidig tjent rundt 1000,-! Helt greit for de som ikke vil prøve, men jeg selv angrer IKKE på at jeg kasta meg ut i det før jeg tenkte over hva jeg takka ja til! (tror man må prøve det ut for å forstå mulighetene..) Uansett LAV risiko, og du bestemmer tida di selv! Du slutter som konsulent når du vil også!
Send en PM om du er interessert i å høre litt mer! :)

ORIGINAL: SandraAurora

Hva er det snakk om da? Er det sånn der typisk "kjøp produkter og selg dem selv" ?

Hvis det er sånn, har jeg hørt mye lugubre ting om det, folk kjøper og selger det litt dyrere men får som regel ikke solgt det og ender opp med å tape en haug med penger på det =/

En slik risiko er det IKKE! Man bestiller inn det som andre bestiller! Kjøper ikke inn et lager på forhånd! :)

Back
Topp