Jobbsøknad til barnehage

Renate_85

Glad i forumet
Jeg skal sende en åpen jobbsøknad til et par barnehager i nærheten her. Er det noe spesielt jeg bør ha med? Er så dårlig på å ordlegge meg. Kan ikke dere gi meg noen linjer som høres bra ut da [:D]
(skal luke ut hvis det er noe som ikke passer for meg da[:)])

Jeg har ingen utdannelse utover GK helse og sosial og det blir da assistentstillinger jeg søker på.

Fortell kort om hvem du er

Så litt om hva du tror du kan tilføre i gruppen. Feks at du er veldig glad i å være ute i skog og mark, eller at du er veldig interessert i forming og slike ting...

Positive ting om deg selv rett og slett...[;)]

Nei vanskelig å si syns jeg...(jobber i barnehage selv da, men annerledes når man skal komme på sånn i farta)

ORIGINAL: Fru Persillemor

Fortell kort om hvem du er

Så litt om hva du tror du kan tilføre i gruppen. Feks at du er veldig glad i å være ute i skog og mark, eller at du er veldig interessert i forming og slike ting...

Positive ting om deg selv rett og slett...[;)]

Nei vanskelig å si syns jeg...(jobber i barnehage selv da, men annerledes når man skal komme på sånn i farta)

Siden du jobber der selv, hva vil du si er nøkkelegenskaper man bør ha for å jobbe der?[:)]

Tusen takk Lady m/baby, det var veldig nyttig. Kanskje du kunne komme med noen tips til hva jeg absolutt IKKE burde hatt med i søknaden også?

Er dette veldig dumt å ha med i en søknad:
Jeg verken røyker eller drikker alkohol, så å komme fyllesyk på jobb eller ta meg røykepauser titt og ofte er ikke noe dere kommer til å oppleve med meg

Er ikke det jeg skrev positivt da?[&:] 

Ok da tar jeg det bort ihvertfall[:)]

kan jo ikke ta med det.. hva med de som drikker og røyker? man blir fort fornærmet av slike ting. røyke/drikkevaner er høyst personlig og har forsåvidt ikkeno med jobb å gjøre på den måten... så jeg hadde ikke tatt med det i allefall.

Tenk om ped leder røyker? Hehe, tror hu hadde følt på det.

ORIGINAL: catgun

kan jo ikke ta med det.. hva med de som drikker og røyker? man blir fort fornærmet av slike ting. røyke/drikkevaner er høyst personlig og har forsåvidt ikkeno med jobb å gjøre på den måten... så jeg hadde ikke tatt med det i allefall.

Tenk om ped leder røyker? Hehe, tror hu hadde følt på det.

hehe. ok da, skjønner poenget. [:D] 

Back
Topp