Jobbprosent etter permisjonen?

SannaSol

Glad i forumet
Når dere skal begynne å jobbe igjen, skal dere da jobbe deltid eller 100%?

ORIGINAL: kurtine

100%, Skulle gjerne jobbet 80%, vi får se om det lar seg ordne etterhvert.

Det stemmer jeg for. MÅ jo ha en dag ledig av og til så vi kan dra på kaffe og treff[:D]

ORIGINAL: Toyah

Det stemmer jeg for. MÅ jo ha en dag ledig av og til så vi kan dra på kaffe og treff[:D]

Legger det ved begrunnelse på søknaden til sjefen[:D]

Jeg lurer litt på å jobbe bare 80%  det neste året...men jeg har ikke bestemt meg enda. Det økonomiske spiller jo også inn, ikke minst! Det gååår jo på 80 % lønn men jeg kunne tenkt meg et liv der man ikke må tenke seg så utrolig grundig om HVER måned for hva man har råd til....
Samtidig ønsker jeg jo å være sammen med snuppa mi mest mulig selv om jeg jobber. Jobber turnus da, så på den måten blir det alltids litt bedre tid. Har fri enkelte dager, enkelte formiddager osv. Og når jeg går natt så kan jo sambo levere henne i bhg og jeg kan hente henne tidlig den dagen....
Sukk, det skal ikke bli lett å få denne kabalen til å gå opp altså.[8|]

[:)]

ORIGINAL: **mam**

jeg skal søke ny jobb og håper da jeg kan begynne på 50% først

eller 80%

Mener det er 64% jeg har..
24 t/u er det vertfall først tre netter , så fri lørdag og søndag, så to netter til også fri en hel uke[:D] 

jeg jobber 60% fast. har begynt å jobbe for snart 3mnd siden..akkurat passe nå[;)]

jeg og...vil helst ikke jobbe mer enn 60% jeg da..

100% når permisjonen min er slutt...

men har begynt litt nå da, nærmere bestemt  40%... og de siste 60% er jeg ute i permisjon enda da[:)]

håper på og jobbe 100% men det kan jo skje så mye til den tid... men skal jobbe det jeg kan... =)

Back
Topp