tingeling1
Forumet er livet
Hva er vanlig å få spørsmål om på et intervju? Skal på mitt første ordentelige jobbintervju, og gruer meg veldig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Eirin_3
Hva skal du jobbe med??
ORIGINAL: Fru Riskorn
Pedagogisk plattform. Læringssyn. Barnesyn. Man får gjerne spørsmål om fagpreferanser, hvordan man takler konflikter, skole-hjem samarbeid osv.
ORIGINAL: tingeling1
Pedagogisk plattform. Læringssyn. Barnesyn. Man får gjerne spørsmål om fagpreferanser, hvordan man takler konflikter, skole-hjem samarbeid osv.
Å, herregud, nå ble jeg ikke akkurat mindre nervøs.....
ORIGINAL: Luthien05
hvis skolen har en offisiell hjemmeside/eventuelt kommunens.. så sjekk om virksomhetsplanen/visjonen etc er lagt ut der.....
ORIGINAL: tingeling1
Å, herregud, nå ble jeg ikke akkurat mindre nervøs.....
Derfor er det lurt å ha tenkt igjennom det på forhånd[;)] Jeg fikk spørsmål om min pedagogsike plattform, og jeg ble litt satt ut... Og jeg har veldig mange tanker om det egentlig, men der og da bare snurret det en million tanker rundt i hjernern min uten mål og mening[:)]