Jobbintervju

Oi, stor forskjell! Kanskje mulig å forhandle litt da? Er jo som regel muligheter for det :)
Jeg sa at jeg ønsket jobben, men at det var for stor forskjell fra lønnen jeg hadde. Han sa de var nødt til å følge tariffen:) Hadde jeg jobbet der i 12 år, så hadde jeg forsatt ikke hatt lønnen jeg har i dag. Så lite håp:happy:
 
Eg har søkt ny jobb og... Spent på om eg høyre nåke! Fristen går ut imårra... Trivast veldig godt i jobben eg har no, men fri alle helger og høgtider frista absolutt!!! :)
 
Var på intervju denne uken og venter spent på svar i neste uke. Er jo arbeidsledig nå men ønsker virkelig og komme meg ut i jobb igjen for jeg er et arbeidsmenneske. Og tror man setter enda mer pris på tiden med disse små når man ikke er med de 24/7 :)
 
Var på intervju denne uken og venter spent på svar i neste uke. Er jo arbeidsledig nå men ønsker virkelig og komme meg ut i jobb igjen for jeg er et arbeidsmenneske. Og tror man setter enda mer pris på tiden med disse små når man ikke er med de 24/7 :)
Blir spennende å se da!:) Ja, tror alle har godt av å jobbe litt og være sosial i den sammenheng. Man får jo gjerne en god selvutvikling og selvtillit i jobb:)
 
Back
Topp