Jobbintervju

panterinnen

Gift med forumet
I dag skal jeg på jobbintervju.. sitter å venter på svigerinna mi nå fordi hun skal kjøre meg.. uf, jeg rekker det sikkert ikke en gang... åååååååååååå... gruer meg som en gaaaal, jeg hater jobbintervjuer!![:'(][:'(]

Jeg tror de fleste oppegående mennesker hater jobbintervju... ikke så rart det igrunn, det blir jo nesten som en scene-opptreden som vi aldri får øvd inn helt. Allikevel så gjør de aller fleste en god figur på intervju, og det er jeg bombesikker på at du kommer til å gjøre også.

Krysser fingrene for deg uansett! Lykke til!!

lykke til,dette går bra

lykke til.Få høre hvordan det gikk da!!

Håper det går bra for deg på intervju, aldri moro på det synes jeg i hvert fall!
Lykke til - og fortell, fortell - hvordan gikk det???

[:D]

Ønsker deg lykke til!

Krysser fingrene for deg!!

Klem, M

Lykke til. Krysser fingrene her

Lykke til med interjuet, håper jobben blir din!

Det gikk veldig bra håper jeg [:)]
Hun var kjempepositiv til meg og skulle anbefale meg videre til han som skal ansette (er stuepike jobb)
Jeg hadde iallefall mange av de egenskapene som trengs, så hun skulle ringe dem jeg har jobbet hos før og få høre hva de har å si (håper virkelig det er bra) også skulle hun kontakte han og prøve å få meg til å komme på intervju til han..

Er så masse greier, skulle ønske dem bare kunne si ja eller nei med en gang!!!

Håper du får jobben da. [:D]
Skal krysse fingrene for det [:D]

Krysser alt jeg har for deg!! Håper jobben blir din!!

Hun var jo sååååååååå positiv og alt sammen, men har fortsatt ikke hørt en dritt derfra!
Er jo en uke siden nå så synes kanskje det er på tide siden hun sa at det ikke ville ta så lang tid men jaja..
Fikk vel ikke denne heller!!

Hehe.. ja det hadde det Karo, problemet er jo bare at jeg ikke bor i Vestfold..hehe [:D][:D]
Hvor jobber du henne?

Sendte hun som ordner det en mail jeg og spurte om noen hadde fått jobben.. Hun sa at :
Prosessen er ennå ikke avsluttet. Gir det beskjed så snart jeg har noe konkret.

Det er jo bra da.. for da kan jeg fortsatt håpe [:)]

Lykke til! Håper virkelig du får jobben!

lykke til,det går så bra atte [:)]

Back
Topp