Jobbintervju :)

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Skal på jobbintervju neste uke :P
Jeg har AAP frem til juni, og har tatt fag frem til nå. Siden jeg gjerne vil ha noe å gjøre frem til permisjonen starter, spurte jeg nav om jeg kunne få en praksisplass et sted frem til da.
Jeg fikk ikke der jeg helst ville (er tidl. utdannet medisinsk sekretær), men de kunne skaffe i en butikk. Og det er greit nok :)

Så på tirsdag skal jeg på intervju med butikksjefen for en barneklesforretning her i byen. De har så mye lekkert der, at jeg blir helt svimmel :P

Eneste problemet er at nav GLEMTE å fortelle butikken at jeg er gravid. De sa praksisen bare var frem til juni, så jeg håper det går greit... Er bare det at jeg vet at butikken er ute etter å ansette noen også, og derfor var de interessert i meg. Huff! Håper det går bra, og jeg tar gjerne en biiiitteliten lørdagsstilling i høst, for så å øke når pappaen går ut i permisjon, men det spørs om de er interessert i det, da. De vil vel helst ha noen som kan jobbe i sommer også, tenker jeg.

krysser fingre for at de vil ha deg før fødsel da ihvertfall :)
Eller kanskje det er billigere for lommeboken å få et annet sted 
Lykke til ihverfall og håper det går bra :)

Takk, takk!
Ja, jeg er stygt redd for at de får en gooood kunde i meg, om jeg får jobbe der :P

Blir bittelitt svimmel av prisene også, for å si det sånn.. men kanskje det er rabatter å hente? :P

Takk, takk!
Ja, jeg er stygt redd for at de får en gooood kunde i meg, om jeg får jobbe der :P

Blir bittelitt svimmel av prisene også, for å si det sånn.. men kanskje det er rabatter å hente? :P

Takker <3
Gleder meg litt, og jeg håper så inderlig det går bra! 
Å avslutte fødselspermisjonen som jobbsøker er skummelt nok, men føler jeg stiller sterkere med NOE fra 2012 på cv-en :)

Masse lykke til! Skal krysse fingre for deg! Og så flink du er som står på for å få jobbe!

Masse lykke til på intervju, det går nok strålende! :) Oppdater oss om hvordan det går da!

Lykke til.. :)

Back
Topp