Jobbintervju

Chibi

Hoot hoot!
På onsdag søkte jeg på en ekstrajobb som barnepasser på et treningssenter, og i går ringte de meg og ville ha meg inn til intervju i dag halv to.
Men jeg aner ikke hvordan jeg skal forberede meg [8D]

Hva kan de muligens spørre om? Hva bør jeg undersøke før jeg drar? Hva bør JEG spørre om?

Så spennende, masse lykke til ;D Dette går kjeme bra ;D <3

Har ikke peiling på hva de kommer til å spørre om, selv har jeg bare vært å jobbintervju for butikk ;

ORIGINAL: lillebebis

Så spennende, masse lykke til ;D Dette går kjeme bra ;D <3

Har ikke peiling på hva de kommer til å spørre om, selv har jeg bare vært å jobbintervju for butikk ;

Takk [:D]
Jeg aner ikke selv [8D] Har kun vært på ett intervju i mitt liv og det var hos Toys R us [8D]

Bare vær deg selv og prat i vei du[:)] Det er ihvertfall noe jeg la vekt på da jeg satt med ansettelser på gamlejobben

Siden det er med barn så tenker jeg de kanskje spør om hva ditt syn på barn er. Det er et fast spørsmål for de som skal på jobbintervju i barnehage hverfall[:D]

Den i særp eller ? [:)] Lykke til, håper du får den [:D] bare vær deg selv så tar du dem med storm[;)]

ORIGINAL: tinatin

Siden det er med barn så tenker jeg de kanskje spør om hva ditt syn på barn er. Det er et fast spørsmål for de som skal på jobbintervju i barnehage hverfall[:D]

Signerer! Blir nok spurt om det:)

ORIGINAL: Lussa88

Den i særp eller ? [:)] Lykke til, håper du får den [:D] bare vær deg selv så tar du dem med storm[;)]

Den i særp jah [:D]
Takketakk [:)]

ORIGINAL: FrøkenH

Håper det gikk bra;)

Jeg syns det gikk kjempebra! [:D][:D]
Kjempehyggelig fyr som intervjua meg [:)] Og han spurte egentlig ikke om noe spesielt.. Han begynte å fortelle om treningssenteret og om hvordan miljøet var der og sånne ting.

Jeg fortalte litt om meg selv, spurte om diverse ting og vi hadde en hyggelig samtale [:)]

Får svar i løpet av mandag eller tirsdag [:D] Og jeg skal få svar uansett om jeg får jobben eller ikke [:)]

Back
Topp