Jobbintervju!

MeMyself

Forumet er livet
❤️Mailykke 2022❤️
Skal på jobbintervju i morgen! Første skikkelige intervju ever! [:o] 

Trenger alle gode tips og råd jeg kan få! Hva spør de om?! Hva bør jeg svare?? [8D]

Hjelp!! [:D][:-]

Så spennende, da! Hva slags jobb er det?

åh det var en kjempefin artikkel på dette i dagbladet for noen mnd tilbake.... skulle ønske at jeg husket å lagre den[&:]

Men en ting fra artikkelen husker jeg: du blir mest sannsynlig spurt om dine styrker og svakheter. Begge må være realistiske svar som likevel stiller deg i positivt lys - og ikke for positivt heller[8D]. Ta noe safe som høres genuint ut og ikke no du skryter på deg. Det sto i artikkelen at for mye ærlighet om svakheter kan også være en ulempe...

Styrke: f.eks: punktlig, gode lederegenskaper, en som skaper god moral på arbeidsteder.... noe i den dur (du må sikkert beskrive dette med noen andre ord da hahah[8D])

Svakheter: feks: .... kommer ikke på noe nå [8D] - må også snu tilbake til bøkene

Men f.eks hvis du er perfeksjonist så er det både en fordel og ulempe... det er jo bra for dem å ansette en perfeksjonist - men så kan du si at perfeksjonismen i deg kan være en ulempe fordi du liker ikke å ikke få det til. eller noe... u see where im going with this?

Hvilken jobb? lykkelykke til iallefall - og husk å oppdatere oss[:D]

Tuusen takk, Tjukkis!! Er jobb som assistent på Haukeland Sykehus.. [:)] 

Masse lykke til!!! [:D] Går nok kjempe fint! 

ORIGINAL: Lene1986

Masse lykke til!!! [:D] Går nok kjempe fint! 

WEEEEE!!!!! Så spennende! [:D][:D][:D][:D] Lykke til! [:D][:D][:D]

LYKKE TIL!!! Tjukka har mange gode tips altså [:D][:D][:D][:D] Være bliiiid, holde blikket og være frempå er bra [:D]

Tusen takk, alle sammen!! [:D]

Back
Topp