Jobbintervju - tre negative egneskaper

Elisabeth1985

Glad i forumet
Hva svarer dere på dette spørsmålet når dere er på jobbintervju? Hva er korrekt svar på dette spørsmålet? Hehe. Hvor går grensen for at det er så negativt at du risikerer å ikke få jobben?

Kan si jeg gruer meg litt til intervju i morgen [:)]

Jeg har alltid svart sta, utålmodig og dårlig taper.
Dog har jeg kun vært på intervjuer til salgsstillinger, og da er jo de negative brått positive.[8D]

Bare å være ærlig, så går det nok bra[:D]

Hmmm...kommer bare på en ting i farta og det er DUMSNILL[;)]

dårlig egenskap for en selv men godt for andre[:D][;)][8D]

Jeg svarer ærlig på slike ting (og jeg har nettopp vært på 3 forskjellige jobbintervjuer og fikk alle 3 jobbene...).
Har sagt at jeg er klumsete (dvs at jeg mister ting i bakken veldig lett), at jeg ikke liker å snakke foran store forsamlinger og at jeg lider av "flink pike"-syndromet.

ORIGINAL: Kickie

Jeg svarer ærlig på slike ting (og jeg har nettopp vært på 3 forskjellige jobbintervjuer og fikk alle 3 jobbene...).
Har sagt at jeg er klumsete (dvs at jeg mister ting i bakken veldig lett), at jeg ikke liker å snakke foran store forsamlinger og at jeg lider av "flink pike"-syndromet.

Hva slags jobber var det? [:)]

ORIGINAL: Elisabeth1985

ORIGINAL: Kickie

Hva slags jobber var det? [:)]

To innenfor oljebransjen, og en innen for et rådgivings- og prosjekteringsfirma. De i rådgivningsfirmaet bare lo av meg da jeg sa jeg var klumsete, og lurte på om jeg trengte et eget stativ til de dyre måleinstrumentene [8D]

Nå har jeg stort sett kun hvert på intervju iforhold til lærlingeplass for jeg jobber for samme leder fortsatt. Men jeg har hvert ærlig og det er: kan bli usikker på meg selv, litt surrete/klumsete og at jeg har en tedens til å gjemme meg i mengden. Men jeg har nå fått jobbene fordi da[:)]

Takk for fine svar, får litt ideer her [:)] Mye som passer.

Noen flere?

Dytt

Back
Topp