Jobbintervju i dag!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Fikk telefon fra Hydro Texaco om jeg kune komme til intervju kl 15 i dag!!!
Så da er det bare å hive seg rundt!!![&:][:)]

I dag skal det gå
din
vei!!!!!

XXXXXXXXxxxxxXxxXXXXxXXX
XXxxxxxxxxxx

[:)]lykke til[:)]

Tvi-tvi!!! Krysser alt![:)]

ORIGINAL: pupple

I dag skal det gå
din
vei!!!!!

XXXXXXXXxxxxxXxxXXXXxXXX
XXxxxxxxxxxx

[:)]lykke til[:)]

Jeg syns det gikk kjempebra. Kjempegrei og morsom mann, han fikk et godt førsteinntrykk av meg sa han![:D][:D]
Det ble litt variabla arbeidstider da![&:] Ene uka tirs-tors fre, f.eks., og ene uka fre-lø-søn! I ukedagene begynner jeg kl 7, og i  helgene kl 8 og kl 9!
Blir sikkert kveldsarbeid fredagene og lørdag eller søndag.
Det som skurrer litt, er at jeg må vere i Stryn kl 7, og bhg åpner kl 7![&:][&:][&:] Tar 15-20min å kjøre dit. Så vi har et lite problem der, nå som sambo jobber borte i noen mnd![&:][&:][8|][8|] Men har jo svigermor da. Må nesten diskutere litt med hun, ka hun mener og sånn! "Det ordner seg alltid" sier hun![:)][:)]

Har ikke hørt mer fra barneklesbutikken. Forstod det sånn at hun skulle ringe når hun hadde bestemt seg!! Rart jeg ikke hører noe egentlig![&:][&:][8|][8|][8|] Jeg burde jo få beskjed hvis jeg IKKE fikk jobben!? Enten via brev eller tlf!

detta hørtes jo positivt ut[:)][:)][:)]

svigermor ordner nok leveringa av ungene[;)] (så slipper de opp så tidlig og)
mener og du burde høre no fra de andre ja, men det er mange som ikke lar høre fra seg og.. teit!!!!

mener og du burde høre no fra de andre ja, men det er mange som ikke lar høre fra seg og.. teit!!!!
Ja, men nå har svigermor fjøsen en god stund framover! Kalvingen er begynt, og hun må vere med å gi dem melk! Det skal ikke være noe stort problem da. Endre kan vere med i fjøsen, og Eline sover som regel til 9-10. Vi kan overnatte der nede de dagene det er aktuelt å reise kl 6.30 liksom....Faen at sambo er borte...[&:]

Hun dama på barneklesbutikken virket jo veldig hyggelig da!! Prøvde å ringe henne på mobilen nå, men det var umulig å komme gjennom![&:][8|]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Ja, men nå har svigermor fjøsen en god stund framover! Kalvingen er begynt, og hun må vere med å gi dem melk! Det skal ikke være noe stort problem da. Endre kan vere med i fjøsen, og Eline sover som regel til 9-10. Vi kan overnatte der nede de dagene det er aktuelt å reise kl 6.30 liksom....Faen at sambo er borte...[&:]

Hun dama på barneklesbutikken virket jo veldig hyggelig da!! Prøvde å ringe henne på mobilen nå, men det var umulig å komme gjennom![&:][8|]

prøv igjen i morra du, er jo litt seint kanskje..!!

typisk han er borte nå ja.. og de dyra må jo ha stell!!
hvor lenge er det han må jobbe sånn[:-][:-]
går nok fortere med kalvene etterhvert, når de blir flinkere på å drikke.. (du får rigge til "selvforsyning" for de[:D]
(sånn koppelammene har[;)])

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

prøv igjen i morra du, er jo litt seint kanskje..!!

typisk han er borte nå ja.. og de dyra må jo ha stell!!
hvor lenge er det han må jobbe sånn[:-][:-]
går nok fortere med kalvene etterhvert, når de blir flinkere på å drikke.. (du får rigge til "selvforsyning" for de[:D]
(sånn koppelammene har[;)])
Ja, svigerfar har ordna sjølforsyning til dem, når de er litt større. De minste kalvene får av flaske, mens de store får bra smokker som er festa i ei diger bøtte!!!

Sambo skal jobber der i 1 1/2-2mnd![&:]

Lykke til![:D]

Back
Topp