Buffi Forumet er livet 23 Jul 2007 #1 Søkte på jobb i en barnehage her i området..Skal være fra høsten av..Trodde aldri jeg skulle få svar men JO Dem ringde her i dag og ville ha meg på jobbinterju på torsdag[:D][:D][:D] Nå er jeg nervøsen gitt
Søkte på jobb i en barnehage her i området..Skal være fra høsten av..Trodde aldri jeg skulle få svar men JO Dem ringde her i dag og ville ha meg på jobbinterju på torsdag[:D][:D][:D] Nå er jeg nervøsen gitt
Buffi Forumet er livet 23 Jul 2007 #4 Takker for alle svarene og krysser alt jeg kan for denne jobben vil jeg virkelig ha.. Har alltid jobba på kontor jeg. Men med mine interesser passer jeg best her tenker jeg..Er skikkelig frilufts menneske av meg
Takker for alle svarene og krysser alt jeg kan for denne jobben vil jeg virkelig ha.. Har alltid jobba på kontor jeg. Men med mine interesser passer jeg best her tenker jeg..Er skikkelig frilufts menneske av meg
Looney Forumet er livet VIP 23 Jul 2007 #5 ORIGINAL: Ulvifåreklær grattis med jobbintervju. og lykke til på torsdag
papayamammaen Forumet er livet 23 Jul 2007 #7 ORIGINAL: ¤lillevims¤ Lykke til!! :) Gøy å prøve noe nytt ;) [:D]
C Cecilie* Gift med forumet 23 Jul 2007 #8 ORIGINAL: MammanTilAdrian Lykke til på jobbinterjuv[:D][:D] Krysser fingrene for at du får jobben