Jobbing

nancy drew

Forumet er livet
Hvordan er ståa nå med jobbing? Er dere i full jobb? Deltid? Har dere tilrettelegging?

Akkurat ferdig med arbeidshelg, kjenner at det må bli min siste. Funker heller ikke på kveld da jeg må gå fulle lister i hjemmesykepleien siden jeg da er eneste med medisinsk utdannelse på jobb. Føler det er en belastning for de andre å gå med meg for da må de jobbe mer ( vi er 3 på kveld og ca 10-12 personer på dag). Sjefen sier hun vil heller tilrettelegge så jeg kun går dag og er på kontor en at jeg sykemelder meg og da kan jeg i hverfall bidra. Men jeg har ikke lyst... Jeg vil jobbe.... Jeg liker å gå lister... Men det er vel påtide å legge inn årene når sambo må dra meg av do etter en vakt da beina ikke vil ha vekt på seg og jeg går værre en mange jeg hjelper.

Er nok best å lytte til kroppen ;) Og bra at arbeidsgiveren din vil gjøre det han/hun kan for å tilrettelegge.
Jobber 60%, men ikke med så mye tilrettelegging som jeg skulle ønske - kun det mest nødvendige.

Jobber 100% men med god tilrettelegging :)

Så det dukket opp to like tråder her ja :p har gått 50% en stund, og pga bekkenet, korsrygg og dårlig søvn kommer jeg til å be om full sykemelding etter neste uke.

Jobber 100 % enda. Har ferie uke nå men kjenner jeg er veldig trøtt for tiden

Hadde en periode med 50% sykemelding. Har nå jobbet 100% men har insett at jeg ikke kan jobbe 12timers skift lengre, så skal sykemeldes kun fra de lange skiftene

100% sykemeldt, fungerer på ingen måte i jobb. Denne graviditeten suger ut all energi av meg og jeg må bruke det lille jeg har på sønnen min på to år. Er så merkelig hvor forskjellige svangerskap kan være, sist var jeg student og jobbet til siste slutt uten store problemer.

Jeg jobber 60%, slik at jeg er hjemme to dager i uka. Har gjort det i 3 uker. Sliter med hodepine og mangel på energi. I tillegg har jeg to barn som er født premature, så legen vil forebygge det vi kan for at jeg kan gå lenger denne gangen. Blir spennende å se hvor lenge jeg kan jobbe :)

Student og ble sykemeldt da fungerte ikke . Hypermesis , bekkenløsning , store mage smerter , trøtt , sliten konstant, mye hodepine . Også satt på skolen og ble for mye for kroppen
.
Viktig du lytter til kroppen din og tar vare på både babyen og deg selv :)

Jobber 60%, som jeg også gjør i utgangspunktet, og studerer i tillegg 100%.. Kjenner at det er nok :p

50% sykmeldt i to uker nå. Har hatt kronisk uvi siden september, så nå ble det sykmelding eller innleggelse for at hvile kanskje kan hjelpe. Kjenner at kroppen jobber i høy gir og at jobben krever mye, og det er en tung kombinasjon

Jobber 50% av stillinga mi på 68%, og det er mer enn nok kjenner jeg. Bekkenet, korsryggen og ryggen tåler ingenting lengre så kommer til å be om 100% sykemelding når jeg skal til legen igjen om noen uker. Orker ikke å ødelegge meg helt før fødsel og barseltid, det blir slitsomt nok :p

Full jobb som lærer. Det går greit men kjenner at det tærer på energien nå altså.

Jobber 100%. Har en stillesittende kontorjobb. Kjenner at jeg sitter litt for mye i ro, men har heve/senke pult og fått ergonomisk kontorstol så kan ikke klage egentlig :)

Jeg studerer og jobber deltid ved siden av, og det har gått veldig bra hittil :) men jeg merker nå etter bare en dag på det harde butikkgulvet på jobb så har jeg vondt i hoftene og bekkenet et par dager etterpå.. men jobber bare 2-3 dager i uka somregel så det går egentlig fint :) får henta meg inn igjen på fridagene :)

Har blitt sykemeldt 50 prosent nå idag. Skal prøve å jobbe litt hver dag. For meg har utfordringen de siste ukene vert at jeg er helt "skutt" når jeg kommer hjem fra jobb. Noe som ikke går når man har en snart 2 åring i hus som trenger masse oppmerksomhet. Så håper jeg får kvile litt før jeg henter han i barnehagen.

Back
Topp