Jobbing

Kefirånde

Gift med forumet
Da har vi hatt familiemøte her, og funnet ut at jeg skal begynne å jobbe 1. november. Gleder meg veldig mye, men jeg kjenner at det kommer til å bli litt rart også. Har jo blitt så vant til å være hjemme nå [&:] Tror nok det kommer til å bli sykt mye å gjøre for det er sånn at alle vil "rydde opp før jul", og det betyr maaaaasse jobb for meg [:D] Gabriel skal etter planen begynne i barnehage på nyåret...det er så spennende og nytt alt sammen. Kribler i magen [:D]

oj ja jobbe ja eeh hva er det?? hihi... Har fortrengt at jeg skal tilbake på jobben [&:] Blir ikke før i jan en gang..
Det er jo kjempe bra at du gleder deg da.. Vi blir nok lei av å gå hjemme heletiden også [;)] Spennedes med barnehage og.. Malin skal ikke i barnehage før hun er ca 1,5 år. Jeg skal bare tilbake 50% i jobb, og kommer til å jobbe litt kvelder slik at sambo og svigermor kan passe henne. (så får vi hele kontantstøtta) [;)]

Heldig dere er som har familien så nært. Kjenner nå at det er noe jeg savner. I tillegg er de så kjipe både på min og Marius' side at de ikke engang gidder å komme å besøke oss. Vi har sagt at vi ikke kom til å komme nordover i sommer på grunn av økonomien, men tror du de gad å komme innom? Nix pelifix. Ikke engang svigers som skal kjøre til Danmark kommer innom. De bestemte seg for å heller kjøre gjennom Danmark [:@]

Så reiser Gabriel og jeg (for tredje gang siden han ble født) nordover [&:]

Blir det Marius som overtar permisjonen din da eller?

Ja, han skal ha seks uker fra 1.nov. (jeg har også hatt 5 uker ferie da). Det klaffer ganske godt. Det eneste er siste uka før jul, da må Marius jobbe kveld og jeg må slutte en time før, men det regner jeg med ordner seg [;)]

Så deilig at du gleder deg til å begynne å jobbe! Da blir det liksom så mye greiere [:)]. Jeg har aldri lyst å begynne igjen jeg...men av erfaring så er det det ganske greit når jeg først får begynt [:)]. Hva er det du jobber som?

jeg har muligens fått en stilling som begynner i desember jeg.. men det er i en barnehage som ikke er bygget enda, så jeg kan jo håpe at det blir utsatt til januar [;)] hehe... men jeg er heldigvis headhuntet til den stillingen, så jeg håper de kan være litt fleksible [:)]

Resepsjonist/sekretær/potet [;)] 

ORIGINAL: tonje07

jeg har muligens fått en stilling som begynner i desember jeg.. men det er i en barnehage som ikke er bygget enda, så jeg kan jo håpe at det blir utsatt til januar [;)] hehe... men jeg er heldigvis headhuntet til den stillingen, så jeg håper de kan være litt fleksible [:)]

Gratulerer gratulerer! Hva skal du gjøre med lillegutt da? Skal han begynne i samme barnehagen?

ja har søkt om plass der da, så jeg håper det [:)] jeg tror også jeg kan få helsesøster til å skrive en melding om at jeg skal være prioritert søker siden jeg er aleneforsørger, så jeg må huske på å gjøre det snarest!

barnehagen er forresten to minutters gange fra her jeg bor, og rett ved skolen emily skal begynne på, så det hadde jo vært drømmen [:D]

ORIGINAL: Jaggumeg

Resepsjonist/sekretær/potet [;)] 

He.he..du brukes sikkert til mye rart ja..

Ikke engang svigers som skal kjøre til Danmark kommer innom. De bestemte seg for å heller kjøre gjennom Danmark

Så reiser Gabriel og jeg (for tredje gang siden han ble født) nordover
Det er jammen meg dårlig gjort [:'(] Trodde mine var dårlige, men [:'(][:'(][:'(] Har jo fått en liten  en jo...

ORIGINAL: ludri

Ikke engang svigers som skal kjøre til Danmark kommer innom. De bestemte seg for å heller kjøre gjennom Danmark

Så reiser Gabriel og jeg (for tredje gang siden han ble født) nordover
Det er jammen meg dårlig gjort [:'(] Trodde mine var dårlige, men [:'(][:'(][:'(] Har jo fått en liten  en jo...

Eeh, ser at jeg skrev kjøre gjennom danmark, men mente seffo Sverige [&:][:D] Ja, det er dårlig gjort. Jeg gidder ikke anstrenge meg mer om de ikke begynner å ta litt initiativ selv. Det verste av alt er at sist jeg var i Bodø så bodde jeg hos søstra mi, og da ble de fornærmet både den ene og den andre fordi vi ikke bodde hos dem [>:] Om jeg kan få syte og klage enda litt til så kan både mine og Marius sine foreldre prestere å reise på hytta o.l når vi kommer opp for å være ei lita uke. Er så skammelig atte åh [:(]

ORIGINAL: mamma88

Både mine og sambos foreldre ser vi masse[8D] Sambos bor 10 min herifra da, så de ser vi flere ganger i uka, men min bor 1 time kjøring herifra, men det går max 2 uker mellom hver gang vi ser dem også[:D] Sunniva har en mommo som helst vil se henne hver uke, men ikke alltid det passer[8D]

Jobbing ja[8|] Forhåpentligvis så blir det ikke no jobbing før høsten 2008, siden jeg har planer om å begynne på skolen igjen nå i august[:)] Men kommer jeg ikke inn, så får jeg prøve å finne en jobb i løpet av høsten/vinteren[:)] Sunniva skal ikke i barnehage før hu er 3 år, skal være hos svigermor, men vi er på skole/jobb fram til da[:)]

er det dårlig med småbarnsplasser i kommunen, eller er det bare av eget valg at hun ikke skal gå i barnehage før hun er 3 år? Bare nysgjerrig [;)]

Back
Topp