Jobbes det med å fikse appen?

Ønskebarn87

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Stjerneskuddene 2024
Nå har vi snart brukt appen i 9 mnd, og enda er ikke appen fikset. Logges ut hver gang jeg går ut av appen, får pushvarsler på at nye innlegg er publisert, men når jeg trykker på de får jeg beskjed om at jeg ikke er logget inn.

Regner ikke med dette bare gjelder meg?

Admin hva sier dere?

Har vurdert å slette appen, er litt irriterende å få varsler fra forum jeg ikke følger...

Er android sin som har vært slik lenge. Og forumansvarlig får ikke gjort noe med det, da det er de som lager appen som ikke vil rette opp i feilene.

Anbefaler fortsatt Tapatalk. Opplever aldri problemer!

Som Siadle sier, så anbefaler vi å bruke Tapatalk eller nettleseren.

Det jobbes hardt med å få fikset den.

Beklager for all ventingen

Det er en forumapp. Du laster ned appen, og legger til det forumet/de forumene du ønsker å ha tilgang til. Jeg har alle mine forum på Tapatalk, og kan navigere meg inn og ut av de ulike forumene som jeg vil - uten å logge meg inn på hvert enkelt forum hver gang. Veldig sjelden jeg opplever problemer.

Det er en forumapp. Du laster ned appen, og legger til det forumet/de forumene du ønsker å ha tilgang til. Jeg har alle mine forum på Tapatalk, og kan navigere meg inn og ut av de ulike forumene som jeg vil - uten å logge meg inn på hvert enkelt forum hver gang. Veldig sjelden jeg opplever problemer.
Lastet den ned nå, ser ut til å fungere bra! Takk for tips [emoji41] Da sletter jeg babyverdenappen

Jeg har måttet lage meg ny bruker da appen ikke vil godta passordene mine... selv ikke de nye som blir sendt til meg på mail vil godkjennes :/

Back
Topp