Jobber du

Jobber 100 %

Jeg går på aap og har gjort det noen år. Så nå blir det søknad om uføretrygd. Men er veldig glad for og ikke ha noen jobb og gå på nå, det hadde jeg ikke orket! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 100% sykemeldt, men håper å komme tilbake på jobb i desember. Legen min er veldig forsiktig med meg nå, siden jeg er en relativt tilfrisknet ME-pasient som han ikke vil ta noen sjanser med (jeg jobber til vanlig 100% og klarer det akkurat så vidt). Er kvalm, svimmel og trøtt stort sett hele dagen for tiden. Også har jeg hatt vedvarende blødning og lettere smerter i magen som de ikke finner grunnen til. "Litt" greit å holde seg i ro da, gitt! ;)

Sykemeldt frem til uke 12!!! 100%

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sykemeldt, og kommer ikke tilbake i jobb i svangerskapet. .:-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Student, men hadde nok vært sykemeldt om jeg var i jobb. Vurderer å få sykemelding for å få godkjent fravær på eksamen, men hadde vært veldig greit å få de unnagjort!! Prøver å orke!

Har 75% stilling og tar litt ekstra utover det :) Tror det er ganske greit egentlig, så kan jeg heller la være å ta ekstravakter hvis det blir tungt mot slutten, slik at jeg kanskje slipper sykemelding :)

Er 100% sykmeldt fra jobben min i hjemmetjenesten. Har blodmangel.

Er i full jobb, heldigvis. Så går dagene fort unna:)

Back
Topp