Jobber du?

Er du i jobb/student/hjemmeværende?

• Ja, jobber fullt

Votes: 20 66,7%
  • Ja, jobber deltid

Votes: 6 20,0%
  • Ja, er fulltidsstudent

Votes: 3 10,0%
  • Deltidsstudent

Votes: 2 6,7%
  • Hjemmeværende

• Arbeidsledig

• Er for tiden sykemeldt fullt

• Er for tiden sykemeldt gradert

• Antall som har svart
    30
100% men er sykmeldt nå på grunn av risiko svangerskap

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

jobber 100% og litt til! 2,5 måned til 2 uker ferie!!!! woohooo!!! :)

Har ferie, 7 uker ferie i år! Jobbet 80% før ferien og skal jobbe det frem til oktober, da er vikariatet mitt over. Har deretter 20%, men regner med det blir vikartimer likevel. Blir nok sykemeldt som sist etterhvert pga slitsomme kynnere. Merker de allerede:-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg jobber fulltid, studerer deltid og er ut ukia, dvs i 20 minutter til 50% sykmeldt, forsøker meg på 100% fra neste uke.

Jobber 50 % det er så mye kroppen min klarer til vanlig med fibromyalgi så krysser fingrene for at jeg klarer det lengst mulig dette svangerskapet :-) sist var jeg sykemeldt fra uke 8 og ut hele svangerskapet :-/

Jeg jobber fullt og har tenkt til å fortsette med det, men nå skal jeg ha tre uker ferie :)

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Fast ansatt 100%, ferdig med 50% studie i tillegg i mai.
100% sykemeldt på 5 uka, og er det i 3-4 uker til foreløpig.

Jobber 100% men gradert 70% sykemelding på grunn av bekkenet og kvalme :(

Er sykemeldt og skal omskoleres til høsten. Hadde ikke fått lov til å jobbe da jeg også har høyrisiko svangerskap.. Kan hende jeg må studere hjemme isteden for skole,da jeg må nok ta det veldig med ro uti svangerskapet.. Så har ikke bestemt meg enda. Må ha ett møte med NAV snart tenker jeg:-)

Jeg valgte hjemmeværende/fulltidsstudent. Glemte legge til jobber deltid også :p

Jeg jobber 100 % og fra 19.august blir jeg deltidsstudent i tillegg.

Back
Topp