Jobber du?

Er du i jobb/student/hjemmeværende?

• Ja, jobber fullt

Votes: 20 66,7%
  • Ja, jobber deltid

Votes: 6 20,0%
  • Ja, er fulltidsstudent

Votes: 3 10,0%
  • Deltidsstudent

Votes: 2 6,7%
  • Hjemmeværende

• Arbeidsledig

• Er for tiden sykemeldt fullt

• Er for tiden sykemeldt gradert

• Antall som har svart
    30

werana

Elsker forumet
Nyskjerrig på hva dere andre gjør :)
Flere svaralternativ er mulig

Jeg har kontrakt på deltid,men har jobbet fulltid mestaparten av det siste året. Men akkurat denne uka er jeg sykemld. Og fra neste uke har jeg 3 ukers ferie. Etter ferie vet jeg ikke om jeg skal ned til min stilling igjen eller om jeg forsatt skal jobbe fulltid litt til.

Selv jobber jeg deltid, 60%, og er gradert sykemeldt (pga noe annet enn svangerskap)

Jobber fullt.

Jobber 100% . Men har ferie nå da:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Jobber fullt, men er hjemme i mammaperm for øyeblikket ;)

E egentlig student, men jobbe også ekstra som servitør på hotell og selger i en klesbutikk :-)

Termin 18.2.14

jeg savnet svaret FERIE :)
Fast ansatt 100%
Hadde 40% omsorgspermisjon uten lønn fra 27 januar til 27mai og også har jeg hatt ferie fra da. Skal begynne på jobb igjen 5 august.
Så satser på at formen er bedre da. Er jo 14 + 2 da..

Begynner å jobbe 100% i barnehage 29.juli

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Er arbeidsledig :(
Jeg har adenomyose, en form for endometriose, som gjør at jeg har enorme smerter. Nå har barneønske stått som første prioritet - så jeg har ikke noe stillingsprosent på noe arbeidsplass. Jeg har heldigvis en arbeidsplass som tar meg inne etter behov, men det er ikke så ofte på dagtid de har behov, mest på natt, og det har jeg ikke lyst til å driste meg til når jeg har brukt 4 år på å bli gravid, da gravide ikke bør jobbe natt. Ser ut til at jeg skal få jobbe mer dagtid når kvalmen roer seg :) Så, selv om jeg er registrert som arbeidsledig, gjør jeg det jeg kan for å ha kontakt med arbeidslivet :)

Jeg jobber 150% og skulle gjerne hatt flere timer i døgnet! Nå er det 5 uker igjen til etterlengtede 2 uker ferie :-)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Jobbe 100% og håpe æ får d ei stund framover. Vil ikke bli plaga me bekkene som æ va sist...

Jobber 100%. Men etter 8 timer på jobb i morra, er det 3 uker FERIE! Bli så bra :)

Back
Topp