Jobber d samme som før heldigvis Hadde sikkert blitt gal av å vær hjemma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
100% sykemeldt siden mars
Har formen din blitt noe bedre nå i det siste da eller?? Jeg føler veldig med andre og som er i dårlig form :/ Samtidig som det også er en trøst For min kropp er virkelig graviditet en sykdom
Jeg klarer å få i meg litt mat nå, drikke er fremdeles grusomt, alt smaker pyton. Jeg svimler konstant, og er nær ved å besvime så fort jeg reiser på meg. Har litt fler gode dager nå, men er fremdeles flest av de dårlige, og på de dårlige så er hele dagen ødelagt. Det er fælt å si det, men til nå har det ikke vært mye morro Man klarer ikke glede seg skikkelig over det, for det er så mye elendighet Jeg hååååper at det blir bedre snart, for jeg blir gal av å ikke fungere i det hele tatt.
Ble 100% sykemeldt i uke 5 ca pga bekkenløsning og kvalme/ dårlig form.. Legen ville friskmelde meg litt uke 14 da formen ble bedre men arbeidsgiver vil ikke tilrettelegge ift bekkenløsningen min så det ser ut som jeg blir 100% sykemeldt til jeg går ut i permisjon..
Bortsett fra bekkenløsning så er det vel litt deilig med "fri" Eller..?
Selv er jeg i full jobb. Har en rolig kontorjobb så tror nok det skal gå bra frem til permisjon..
Er betraktelig hemmet pga bekkenløsninga så jeg vil ikke akkurat deilig.. Har jo ei datter på snart 5 som krever sitt og en samboer som reiser mye pga jobb. Føler meg til tider ubrukelig..
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
100% jobb
Går liksom ikke å tilrettelegge i jobben min, arbeidsgiver er ikkje villig heller (vet det pga ei eg jobbe lamme e gravid), har ikkje fortalt det til arbeidsgiver enda!
Men har fantastisk flotte kollegaer som ordner og styrer så jeg ikkje ska løfte og ta tunge tak ;-)
Dere som jobber redusert, jobber dere halve dager eller hele dager med færre dager i uka?
Dere som jobber redusert, jobber dere halve dager eller hele dager med færre dager i uka?