Jobber du med det du virkelig ønsker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Jeg er så heldig at jeg gjør det :) Jobber med hest på videregående skole, og hest har alltid vært hobbyen min :)

Nei.
Men jeg liker jobben min veldig godt fordi om. Selv om det bare er 15%

Jobber i butikk. Men føler ikke jeg kan noe annet så....
Og det er faktisk "vanskeligere" enn hva folk tror. Skikkelig psykisk utmattende.
Men jeg trives :)

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede og stortrives med det!
Utdannet vernepleier.

Kunne på sikt gjerne tenkt en yngre brukergruppe og andre utfordringer. Vurderer også lederutdannelse på sikt. Jobbe 50:50 leder og vernepleier i miljøet hadde nok vært topp.
Ellers er turnus noe dritt:P

Ja,nå gjør jeg det :) Hudpleiekonsulent Mary Kay,min egen sjef,bestemme arbeidstiden min selv og en veldig god lønn :) Kunne ikke blitt mere fornøyd :)

Ikke egentlig, men uten utdanning utover vgs er det begrenset med muligheter.
Har mulighet til å ta kurs via jobben da, må bare få ut fingeren.

Ja, jeg elsker i utgangspunktet yrket og nisjen min og ønsker ikke være noe annet sted. Er spesialist innen boring av brønner.(ingeniør)

Men jeg har i flere år slitt med motivasjonen, og er veldig glad for at svangerskapet og permisjon gir meg et lengre avbrudd for å 'ta meg sammen'.

Er vel ikke drømmejobben akkurat nå, men har hvertfall mange spennende muligheter for videreutdanning i fremtiden og liker selve yrket veldig godt :-)

Hadde aldri sett for meg at jeg skulle ha den jobben jeg har, men nå stortrives jeg og kunne ikke tenke meg å ha en annen jobb :-)

Jeg er veldig fornøyd med jobben min nå :) Aller helst vil jeg jobbe med barn, men enn så lenge blir jeg der jeg er :)

Vet ikke hva jeg aller, aller helst vil jobbe med, så inntil jeg finner ut av det blir jeg i nåværende jobb. Misforstå meg rett, jeg stortrives i jobben min, jeg har fantastiske kollegaer og det er en trygghet å kunne det man driver med ut og inn, men den ultimate drømmejobben min er det nok ikke.

Veldig glad i yrket mitt, men kanskje ikke akkurat den brukergruopen jeg jobber med nå sånn på lang sikt. Men for all del altså, veldig glad i jobben og kollegaene bare ikke helt til jeg blir pensjonist ;)

Nei, men jeg er veldig glad i jobben min likevel. :) Har så vidt begynt å styre litt i retning av drømmen, har innsett at det ikke er noen grunn til å gjøre ting halvveis, men i mellomtiden så koser jeg meg med jobb og studier, så jeg er veldig fornøyd. :)

Ja!
Jobber som regnskapsfører og elsker det!
Men kan jo hende det endrer seg etterhvert...

Back
Topp