• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jobber dere?

*atina*

Elsker forumet
Ja, det lurer jeg på [;)]
Evt. hva jobber dere med?
Eller kanskje det er noen som studerer? Er ute i permisjon?

Selv så jobber jeg 100%. Er avdelingsleder ved en barnehagen. Går ut i permisjon i april [:)]

Har nettopp gått ut i permisjon[:D]

Jobbet på peppes, som kokk! Meeeeen, etter endt permisjon, så skal eg ut i lære som frisør![:)] gleder meg veldig mye til å begynne med noe som eg har lyst å drive med[8D][:)]

jeg er i perm til september[:D]

Jeg jobber 100% som ped.leder i en barnehage jeg også [:)] Akkurat nå er jeg sykmeldt, men begynner 50% igjen på onsdag [:)]

just nå er jeg hjemme i permisjon , men begynner å jobbe den 25. februar [:)]

gleder nmeg så syyyyykt til å jobbe igjen[:D] blir godt å komme seg ut av huset å være med andre voksne..

missforstå meg rett det er koselig å være hjemme med frøkna men har vært sykemeldt/perm sidne 13 des 09.. kjenner jeg har behov for å utfordre med mentalt, noer jeg ikke får av å gå hjemme[;)]

hjemmeværende med begge guttene. I allefall fram til sommeren. Da skal de begynne i bhg 3 dager i uka og jeg forhåpentligvis i jobb.

Jobber egentlig på en skole for barn med spesielle behov.Men har vært fullt sykemeldt siden sommeren.Sliter med kronisk svimmelhet som bidrar til at jeg kan gjøre minimalt.
Gleder meg veldig til den dagen jeg kan gå på jobb igjenn.Savner det såååååååå.
[:-][:(]

Jeg jobber 100 % og er gruppeleder hos Eniro Norge AS

jobber 70-75% i klesbutikk.

jobber 100% i barnehage[:)]

Back
Topp