Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg jobber i butikk, har jobbet hver dag i hele sommer og masse ekstra. Har gått ganske greit siden jeg har vært heldig med lite kvalme. Håper på å kunne jobbe som vanlig frem til jul. så sant det lar seg gjøre, siden det er en del sjauing og løft. Hvordan er det med dere?
ja, eg jobber..korfor ikke, me e ikke sjuke bare gravide.. eg jobber i hjemmesykepleien, og der har eg tenkt å vær så lenge eg kanfrem til permisjon i februar!!!
Nå jobber jeg som vanlig. Var sykmeldt i 1,5 uker i sommer for jeg var så innmari dårlig. Men nå er alt tipp topp så nå skal jeg jobbe jobbe jobbe. [:D]
Jeg jobber også i butikk. Har tenk å jobbe fullt fram til jul iallefall. Jeg blir så fort varm og svimmel, ble utroolig sliten under føttene også, men etter jeg begynte å ta kalsiumtabletter forsvant det helt. :)
Jobber så lenge jeg kan. Man skal være glad man er frisk og rask. [:)]
Har måtte si nei til noe kveldsjobbing da, det er mer fysisk arbeid med tunge løft. Hadde planer om å prøve, men kjente at det ble for tungt. Det er absolutt ikke verdt det om noe skulle skje.
Er endelig på jobb igjen jeg også. Var sykemeldt de to første mnd pga en del "start-problemer" Nå har jeg vært på jobb en stund - og det går helt greit.
Men... jeg er vanvittig trøtt og sliten når jeg kommer hjem.. orker lite annet enn jobb...
Her jobbes det som vanlig. Og det har jeg tenkt å fortsette med så lenge jeg kan.
Men jeg har akkurat gjort avtale med sjefen om at det er enkelte ting jeg ikke kommer til å gjøre etter jul... Men da kan jeg jo heller gjøre andre ting.
Eg satsar også på å jobbe til permisjonen! Eg er lærar og fekk meg først 50 % vikariat, no er eg oppe i 100 %. Eg syns egentli det er litt mykje, sidan MH må vere i bhg kvar dag. Men tenker at det e om å gjere å jobbe no så det blir litt fødselspengar! [:)] Ikkje lenge til vi skal ut i permisjon...
Jeg begynte i ny jobb for to uker siden jeg.. Orket ikke jobbe som bartender. Det var altfor stressende! Jeg jobbet jo alene hver dag med alt som må gjøres... Så nå er jeg resepsjonist/ sekretær. Det er flott! Da kan jeg sitte også. Håper på å jobbe frem til jul jeg og.[:)]
jeg jobber i en sko butikk og i en klesbutikk.det går kjempe greit så håper at jeg kan jobbe helt frem til permisjonen begynner i januar.. er moro på jobb[:D]
Ja, jeg har tenkt å jobbe frem til permisjonen starter 24 januar. Slet mye med kvalme i begynnelsen, så da var det litt vanskelig på jobb... Men nå går det så bra så! Men jeg merker jo at jeg er mer sliten enn vanlig når jeg kommer hjem da.