jobber dere som er dårlig?

har ikke noe vag som student. enten ta pause i over 2 år. eller bite i det sure eple å dra :p får heller lese ekstra på kvelden hjemme :) har vært mye på jobb itilegg, men overraskende er jeg ikke så kvalm når jeg er på jobb :P

Elsker jobben min, men har vært så kvalm denne gangen at jeg ikke har klart å jobbe! Er 16+3 nå, og kvalmen har sunket litt i intensitet, men går fortsatt rundt og brekker meg flere ganger om dagen, klarer ikke pusse tennene, orker ikke å være i nærheten av folk som har spist sterk mat(lukt), klarer ikke alltid å åpne kjøleskapet, sover 12 timer hver natt. Kjenner på en grad av kvalme hvert våkne sekund. Ligger mye på sofaen. Blir i dårlige perioder ila. dagen verre ved høye lyder og mye lys. Fått forskrevet postafen, afipran, pyridoksin, thiamin og stemetil fra sykehuset. Tar i tillegg multivitamin. Begynte å bli veldig konsekvent med å ta pyridoksin for to-tre uker siden, og det tror jeg hadde god effekt, er etter dette at kvalmen har sunket i intensitet. Tror nok at jeg ikke tok den regelmessig nok, tenkte nok ikke at det hadde noe å si.
Nå skal jeg begynne å jobbe litt igjen denne uken! Gleder meg.

Back
Topp