jobber dere som er dårlig?

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Til alle som har mye symptomer. Hvor mye jobber dere? Jeg klarer såvidt å komme meg ut av senga om dagen. Hovedfokus er å holde på maten jeg spiser og bare overleve frem til dette forhåpentligvis går over:depressed:

Ja, jobber fullt men kjenner det sliter på nå:yuck: mye kvalme, halsbrann og ekstremt trøtt :sleep011:(

Jobber ikke pga mye bekkensmerter. Har tung fysisk jobb. Snart må krykkene frem..

Jobber 100%. Er mye kvalm, bekkenplager og ekstremt trøtt. Har kontorjobb så går fint. Sliter mest på kveldene egentlig, blir ekstremt kvalm.

Er imponert at folk klarer å tvinge seg på jobb med alle de plagene man har.. Er vel kanskje et nederlag å måtte bli sykemeldt pga symptomer:confused004

Er imponert at folk klarer å tvinge seg på jobb med alle de plagene man har.. Er vel kanskje et nederlag å måtte bli sykemeldt pga symptomer:confused004
Ikke et nederlag men går mest på samvittighet egentlig.. er veldig glad i jobben min og er med på å bygge opp kontoret. Synes det er kjedelig å ikke kunne være med på det. Samtidig er det vanvittig mye å gjøre og jeg vet at om jeg blir sykmeldt blir det ikke mindre å gjøre, bare mindre tid å gjøre det på..

Ikke et nederlag men går mest på samvittighet egentlig.. er veldig glad i jobben min og er med på å bygge opp kontoret. Synes det er kjedelig å ikke kunne være med på det. Samtidig er det vanvittig mye å gjøre og jeg vet at om jeg blir sykmeldt blir det ikke mindre å gjøre, bare mindre tid å gjøre det på..

Jeg tenkte sånn i flere år og fulgte ofte samvittigheten min. til jeg møtte veggen.

første regel jeg måtte lære meg var at: jeg er ikke uerstattelig
andre regel: familie og egen helse kommer alltid foran jobb
tredje regel: ville du ha gitt dette rådet om å fortsette å jobbe til tross for sykdom til en venninne?

Jobber fullt, og det skal jeg gjøre så lenge jeg orker. Hadde et bra svangerskap sist, satser på det nå og.
Når det er sagt , har jeg ekstremt høyt arbeidstempo på jobb, så kommer ikke til å jobbe til en hver pris.

Jobber 100% - sliter en del med kvalmen (ligger rett ut etter jobb) men jeg tilrettelegger dagen på jobb etter formen, Noen ganger hjelper det å jobbe mye ute, noen ganger på kontoret og andre ganger henger over doskåla :hilarious:

Tvinger meg ennå. Men jobber 70 %. Er kvalm, stup trøtt. Er renholder og assistent på sykehjem. Ikke nederlag å bli sykemeldt, men de sliter med rekruttering.

Jeg tenkte sånn i flere år og fulgte ofte samvittigheten min. til jeg møtte veggen.

første regel jeg måtte lære meg var at: jeg er ikke uerstattelig
andre regel: familie og egen helse kommer alltid foran jobb
tredje regel: ville du ha gitt dette rådet om å fortsette å jobbe til tross for sykdom til en venninne?
Enig med du. Samme skjedde her! Egen helse og familie er viktigere enn arbeidsplassen. Jeg holdt ut i arbeidslivet i 2 år med kronisk sykdom, så måtte jeg si takk for meg. Det var første gang jeg ikke fikk dårlig samvittighet for å være hjemme. Jeg var så utmattet at jeg ikke orket å tenke på det.

Jobber ikke, ligger ca halve døgnet på sofaen og den andre halvdelen i senga. Eneste jeg orker! Får jo knapt i meg hverken vått eller tørt, så da er energien deretter, og så fort jeg blir sliten kaster jeg opp. Så det får holde at jeg kaster opp etter måltid!

Er sykemeldt på fjerde uken nå. Er så kvalm at jeg ligger rett ut på sofaen 95% av tiden og ikke orker å røre meg. Og blir veldig sliten om jeg prøver å gjøre noe. Har heldigvis hatt litt bedre dager innimellom i det siste så håper jeg snart kan være tilbake i gradert sykemelding.

Er 100% sjukmeldt. Spyr fleire ganger daglig. Gått ned 2 kg allereide. Er stuptrøtt og kan sove døgnet rundt. Er rett og slett ikkje ein ressurs på jobb slik forma er no.

Jobber ikke, ligger ca halve døgnet på sofaen og den andre halvdelen i senga. Eneste jeg orker! Får jo knapt i meg hverken vått eller tørt, så da er energien deretter, og så fort jeg blir sliten kaster jeg opp. Så det får holde at jeg kaster opp etter måltid!

samme her! om jeg anstrenger meg eller står opp for tidlig er resten av dagen helt ødelagt:grumpy:

Er 100% sjukmeldt. Spyr fleire ganger daglig. Gått ned 2 kg allereide. Er stuptrøtt og kan sove døgnet rundt. Er rett og slett ikkje ein ressurs på jobb slik forma er no.

huff god bedring til deg. håper du har prøvd medisiner mot det da. Er bra å kunne inneømme at man ikke er noen ressurs på arbeid uansett. Blir enklere å holde seg unna da.

Enig med du. Samme skjedde her! Egen helse og familie er viktigere enn arbeidsplassen. Jeg holdt ut i arbeidslivet i 2 år med kronisk sykdom, så måtte jeg si takk for meg. Det var første gang jeg ikke fikk dårlig samvittighet for å være hjemme. Jeg var så utmattet at jeg ikke orket å tenke på det.

ja jeg har en lignende historie desverre. Ble faktisk kronisk syk av å ikke ta hensyn til det kroppen min prøvde å fortelle meg. Så nå som jeg er gravid og dårlig prøver jeg å øve meg på å lytte til den og gjøre det som er best både for meg og for spiren i magen:)

samme her! om jeg anstrenger meg eller står opp for tidlig er resten av dagen helt ødelagt:grumpy:
Ja, stå opp for tidlig ødelegger mye! Sambo skal opereres til uka, så da må jeg opp med ungene og levere dem i bhg! Ser utrolig mørkt på det altså!!

Back
Topp