Til alle som har mye symptomer. Hvor mye jobber dere? Jeg klarer såvidt å komme meg ut av senga om dagen. Hovedfokus er å holde på maten jeg spiser og bare overleve frem til dette forhåpentligvis går over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke et nederlag men går mest på samvittighet egentlig.. er veldig glad i jobben min og er med på å bygge opp kontoret. Synes det er kjedelig å ikke kunne være med på det. Samtidig er det vanvittig mye å gjøre og jeg vet at om jeg blir sykmeldt blir det ikke mindre å gjøre, bare mindre tid å gjøre det på..Er imponert at folk klarer å tvinge seg på jobb med alle de plagene man har.. Er vel kanskje et nederlag å måtte bli sykemeldt pga symptomer
Ikke et nederlag men går mest på samvittighet egentlig.. er veldig glad i jobben min og er med på å bygge opp kontoret. Synes det er kjedelig å ikke kunne være med på det. Samtidig er det vanvittig mye å gjøre og jeg vet at om jeg blir sykmeldt blir det ikke mindre å gjøre, bare mindre tid å gjøre det på..
Enig med du. Samme skjedde her! Egen helse og familie er viktigere enn arbeidsplassen. Jeg holdt ut i arbeidslivet i 2 år med kronisk sykdom, så måtte jeg si takk for meg. Det var første gang jeg ikke fikk dårlig samvittighet for å være hjemme. Jeg var så utmattet at jeg ikke orket å tenke på det.Jeg tenkte sånn i flere år og fulgte ofte samvittigheten min. til jeg møtte veggen.
første regel jeg måtte lære meg var at: jeg er ikke uerstattelig
andre regel: familie og egen helse kommer alltid foran jobb
tredje regel: ville du ha gitt dette rådet om å fortsette å jobbe til tross for sykdom til en venninne?
Jobber ikke, ligger ca halve døgnet på sofaen og den andre halvdelen i senga. Eneste jeg orker! Får jo knapt i meg hverken vått eller tørt, så da er energien deretter, og så fort jeg blir sliten kaster jeg opp. Så det får holde at jeg kaster opp etter måltid!
Er 100% sjukmeldt. Spyr fleire ganger daglig. Gått ned 2 kg allereide. Er stuptrøtt og kan sove døgnet rundt. Er rett og slett ikkje ein ressurs på jobb slik forma er no.
Enig med du. Samme skjedde her! Egen helse og familie er viktigere enn arbeidsplassen. Jeg holdt ut i arbeidslivet i 2 år med kronisk sykdom, så måtte jeg si takk for meg. Det var første gang jeg ikke fikk dårlig samvittighet for å være hjemme. Jeg var så utmattet at jeg ikke orket å tenke på det.
Ja, stå opp for tidlig ødelegger mye! Sambo skal opereres til uka, så da må jeg opp med ungene og levere dem i bhg! Ser utrolig mørkt på det altså!!samme her! om jeg anstrenger meg eller står opp for tidlig er resten av dagen helt ødelagt
huff god bedring til deg. håper du har prøvd medisiner mot det da. Er bra å kunne inneømme at man ikke er noen ressurs på arbeid uansett. Blir enklere å holde seg unna da.