Jobber dere fullt enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Jobber dere fullt enda, eller er dere sykmeldt /på svangerskapspenger?

Når går dere ut i permisjon?

Jobber fullt enda,startet i ny jobb i november så synes det har vært fint å jobbe seg litt inn i den før permisjonen. Tenker imidlertid å få gradert sykemelding fra neste uke,synes det begynner å bli tungt å jobbe fullt samtidig som jeg har lyst til å jobbe også. Tar permisjon fra 15.mars så det nærmer seg:-)

Jobber fullt :) Håper jeg kan fortsette med dette frem til permisjonen som starter 15. mars. Under 10 arbeidsuker igjen nå! :D

Greide ikke å stå løpet ut i full jobb hele veien denne gangen gitt. Ble for tøft å jobbe fullt med lav blodprosent, jernmangel, B12 mangel og ei lita snuppe på snart to som til tider våkner mye... Ble 40% sykemeldt før jul så jobber 60%. Går ut i permisjon 18. mars.

Jobber 100%, og går ut i permisjon 4.Mars. Mulig jeg må krype til korset, og redusere dagene litt før det :)

Sykemeldt 50% og går ut i permisjon 20. Mars.. Må muligens vurdere større grad sykemelding fra neste uke.. legebesøk fredag..

jobber fullt, og håper jeg klarer det helt ut til permisjonsstart 17. mars. er fin form nå :), men var sykemeldt 10 uker i første trimester

Sykmeldt 100%, og har vært det siden oktober. Først for kvalme, så for bekkenløsning. Får heller ikke tilbake på jobb før permisjon 19. Mars.

Jobber fullt, men teller på knappene. Har vært syk siden midten av november (kraftig hoste og tett), så begynner å bli passe sliten nå. Virker som formen endelig begynner å bli bedre, så da prøver jeg en ukes tid til og ser om energien kanskje kommer tilbake. En del plaget med ubehagelige kynnere, så i grunn det som tar mest på. Permisjonsstart 23. mars.

Har jobbet 100% og litt over det frem til jul, nå bare 100%.. Skal ha permisjonstart ca 1 april:D

Har vært sykmeldt i 4 uker tidligere i svangerskapet, og egentlig ikke jobbet fullt siden november fordi jeg har tatt ut ferie i Desember. Jobber egentlig fullt nå, men har hatt influensa denne uka :p Så må nesten prøve å jobbe en full uke før jeg tar ut sykemelding igjen :p Men regner ikke med å stå fullt hele veien denne gangen, gjorde det sist, og var helt utslitt når permisjonen endelig startet. Da jobbet jeg forsåvidt nærmere 110% fram til måneden før permisjon.

Permisjonen starter vel den 24. Mars

Back
Topp