Jobben

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hvordan går det på jobb for dere?
Fungerer dere fullt? Sykemeldt? Omplassering eller tilrettelegging? :)

Jeg er ikke sykemeldt atm, men vurderer spørre om det. Jeg greier ikke jobbe fulle dager, og er egentlig tidvis i helt elendig form..

Jobbet fullt, og regner med jeg blir å gjøre det hele svangerskapet.

Har vært sykemeldt i 1 uke og ut neste uke , så over i 50 %. Har virkelig ikke vært i toppform de siste ukene med kvalme og det som hører til :/

Jeg er 100% sykemeldt pga hyperemesis gravidarum. Fortsatt like ille, så når jeg er tilbake i jobb vet jeg ikke enda.
Når jeg en dag er tilbake må jeg flyttes til en annen avdeling da jeg jobber med pasientgruppe med mye utagering og stor fare for vold.

Er blitt veldig kvalm i slutten av denne uken, så har legetime i morgen for å be om sykemelding. Ikke gøy å være på jobb når det kjennes ut som man må spy :depressed:

Jobber 100% og håper på å gjøre det så lenge som mulig. :) Sist ble jeg delvis sykemeldt da jeg hadde igjen typ to måneder. :)

Jobber 100% og håper på å gjøre det så lenge som mulig. :) Sist ble jeg delvis sykemeldt da jeg hadde igjen typ to måneder. :)

Da holdt du ut lenge ♥️
Første svangerskap var jeg i god form hele svangerskapet, lettere bekkenløsning fra uke 20-noe.
Forrige svangerskap var jeg sykemeldt fra uke 7 til fødsel, jeg var så svimmel, jeg kunne ikke kjøre :/

Da holdt du ut lenge ♥️
Første svangerskap var jeg i god form hele svangerskapet, lettere bekkenløsning fra uke 20-noe.
Forrige svangerskap var jeg sykemeldt fra uke 7 til fødsel, jeg var så svimmel, jeg kunne ikke kjøre :/

Jeg slet med mye smerter i desember (fødte februar) så at jeg holdt ut så lenge er jeg fornøyd med selv. :joyful:

Jeg fungerer, men får tilpasset. Er sykt trøtt så må som regel sove en dupp etter jobb :wideyed:

Jeg driver butikk med klær og sko, så her spør jeg ikke sjefen om noen ting, jeg gjør som jeg vil. :happy112
:smiley-bounce015

Jeg har en plan om å holde meg i gang så lenge som mulig, og i alle tilfeller har jeg veldig mye jeg kan gjøre stillesittende på kontoret. Frykter mest bekkenløsning, det fikk jeg tidlig forrige gang. Ikke hardt angrepet, men frykter at det kan bli verre nå andre gang. Og det fungerer dårlig med å gå i 7-8 timer ute i butikken.

Er i 100% jobb, men gud kor trøtt. Håper å klare meg lengst mulig, men er forberedt på å bli skikkelig dorlig snart.. ikke at keg har noe grunn til å tro det, annet en at andre i familien har slitt med kvalme i svangerskapene, men det er vell ikke arvelig:)

Jobber fullt, og regner med jeg gjør det frem til permisjon :) hvis jeg er så heldig som sist svangerskapet så var ikke det noe problem :)

Vært sykemeldt i flere uker på grunn av kvalme og oppkast, klarer ikke å fungere på jobb så lenge jeg ikke får i meg noe mat :hungover:

Vært sykemeldt en uke nå, og har 1 uke igjen av sykemeldingen. Om jeg er like dårlig neste uke, så tror jeg ikke at jeg greier å komme tilbake på jobb helt enda. Jeg er sykepleier med veldig hektiske dager, men så har jeg student og har så dårlig samvittighet for at jeg er borte i praksistiden hennes, så jeg håper jeg er mye bedre neste uke så jeg kommer meg på jobb :rolleyes:

Legen skulle ringe meg i dag så vi får prate om sykemelding :)

Er 100% sykmeldt til midten av mars.. håper å komme meg tilbake så snart kvalmen har gitt seg. Har vært plaget med bekkenløsning de to forrige svangerskapene så regner med jeg må ha litt tilrettelegging i form av mer kontorarbeid

Last edited:
Jeg har time til legen i morgen for å få sykemelding, kvalm og ingen energi funker ikke i verksteden der jeg jobber. :hungover:

Jeg jobber 100% i medleverturnus. Altså, 4 døgn på, 7 døgn fri, 3 døgn på, 7 døgn fri.. Håper å jobbe fullt så lenge som mulig:happy::happy:

Back
Topp