jobben ringte idag

ORIGINAL: *Prinsessa*

Jeg er så drit lei sånne idiotiske sjefer, som er frekke og tenker bare på seg selv. Kjenner jeg blir skikkelig provosert!! Er det mulig huff... Ikke bry deg om det hu er bare døø i huet sitt[:@][:@]

Det var ikke sjefen da, men ei kollega[;)]
Men syns det var en veldig rar ting og si[&:][:'(]

Det var utrolig dårlig gjort å si noe sånn.. [&o] Som om en som gravid ikke har nok å bekymre oss for..

ORIGINAL: KonTrolla

Det var utrolig dårlig gjort å si noe sånn.. [&o] Som om en som gravid ikke har nok å bekymre oss for..

Ikke sant[X(]

Er det mulig da..... Hadde blitt så forbannet, men hadde vel ikke klart å si noe der og da tror jeg. Ikke akkurat det sp.mål man venter å få... Det burde du jo nesten ta opp med tilitsvalgt hvis dere har det, kan jo ikke behandle deg sånn.

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

For de trodde jeg hadde vært på UL på fredag som var så ringte for å spørre hvordan det gikk. Men jeg skal ikke før nå til fredag så da måtte de bare vente[8D]

MEN, så spurte hun hvordan formen var og om jeg hadde kastet opp osv.. Så sa jeg at jeg hadde vært heldig og hadde *bank i bordet* ikke vært kvalm eller kastet opp.. (Har jo vært litt uggen nå det gjelder mat osv, men ikke sånn kjeeempekvalm..)
Og vet dere hva hun spurte om da?? Om jeg var sikker på at jeg i det hele tatt var gravid......... og om jeg i det hele tatt hadde vært gravid........ Ikke akkurat det jeg trenger å høre da når jeg er liiivredd for å miste liksom og gruer meg som en hund til fredag til UL[:(][:(][:(]

Fy fader! Noe så hensynsløst og frekt å si! fysj for en dårlig kollega/leder! Kan tenke meg det blir skjønt å gå ut i permisjon derfra[;)]

Lykke til på ultralyden! Det går helt sikkert bra, og blir en fin opplevelse [:)]

Foresten så har de ikke noe med hvorfor du er sykemeldt, og om dette var en kollega hadde jeg satt personen på plass litt, må tenke litt på hva man sier altså.. blir spennende fredag, lykke til [:D][:D]

ORIGINAL: eksosrypa

Foresten så har de ikke noe med hvorfor du er sykemeldt, og om dette var en kollega hadde jeg satt personen på plass litt, må tenke litt på hva man sier altså.. blir spennende fredag, lykke til [:D][:D]

Hehe neida, vet jo det assa. Men har fortalt de det for vi er ikke så mange og miljøet er ganske bra assa.. hehe[;)]
men ble liksom litt sjokka bare[8D]

Takk jenter - gleder meg masse!!!![:D]

hva f er det for et frekt spørsmål???? hadde nesten klikka, men skjønner du blir lei deg, sjokkert [8|] Hadde nesten ringt tilbake og sagt noen ord!! Man blir jo litt tatt på senga av sånne kommentarer... Trøsteklem

Det går bra på fredag!![:D]

Ja, man blir jo så satt ut...
Men virka nesten som om ho trodde at ALLE gravide var kvalme og kaster opp ser du.. For hennes svigerdatter kastet opp og brakk seg HVER dag i 5 mnd[&:] Og da skal jo ALLE gravide være sånn...

Ja, det tror jeg også!! Går kjempebra på fredag!!![:D]

Drit i dem og vær glad for at du ikke kaster opp! [:)] Her er jo nummer to på vei og jeg har enda ikke kasta opp en eneste gang i løpet av mine gravide måneder.! [:)]

ORIGINAL: Tess m/gutt og spire

hva f er det for et frekt spørsmål???? hadde nesten klikka, men skjønner du blir lei deg, sjokkert [8|] Hadde nesten ringt tilbake og sagt noen ord!! Man blir jo litt tatt på senga av sånne kommentarer... Trøsteklem

Det går bra på fredag!![:D]

Ja, man blir jo så satt ut...
Men virka nesten som om ho trodde at ALLE gravide var kvalme og kaster opp ser du.. For hennes svigerdatter kastet opp og brakk seg HVER dag i 5 mnd[&:] Og da skal jo ALLE gravide være sånn...

Ja, det tror jeg også!! Går kjempebra på fredag!!![:D]

Drit i dem og vær glad for at du ikke kaster opp! [:)] Her er jo nummer to på vei og jeg har enda ikke kasta opp en eneste gang i løpet av mine gravide måneder.! [:)]

hehe takk snuppa[;)][:D]

Back
Topp