jobben ringte idag

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
For de trodde jeg hadde vært på UL på fredag som var så ringte for å spørre hvordan det gikk. Men jeg skal ikke før nå til fredag så da måtte de bare vente[8D]

MEN, så spurte hun hvordan formen var og om jeg hadde kastet opp osv.. Så sa jeg at jeg hadde vært heldig og hadde *bank i bordet* ikke vært kvalm eller kastet opp.. (Har jo vært litt uggen nå det gjelder mat osv, men ikke sånn kjeeempekvalm..)
Og vet dere hva hun spurte om da?? Om jeg var sikker på at jeg i det hele tatt var gravid......... og om jeg i det hele tatt hadde vært gravid........ Ikke akkurat det jeg trenger å høre da når jeg er liiivredd for å miste liksom og gruer meg som en hund til fredag til UL[:(][:(][:(]

hva f er det for et frekt spørsmål???? hadde nesten klikka, men skjønner du blir lei deg, sjokkert [8|] Hadde nesten ringt tilbake og sagt noen ord!! Man blir jo litt tatt på senga av sånne kommentarer... Trøsteklem

Det går bra på fredag!![:D]

ORIGINAL: eksosrypa

hva f er det for et frekt spørsmål???? hadde nesten klikka, men skjønner du blir lei deg, sjokkert [8|] Hadde nesten ringt tilbake og sagt noen ord!! Man blir jo litt tatt på senga av sånne kommentarer... Trøsteklem

Ja, man blir jo så satt ut...
Men virka nesten som om ho trodde at ALLE gravide var kvalme og kaster opp ser du.. For hennes svigerdatter kastet opp og brakk seg HVER dag i 5 mnd[&:] Og da skal jo ALLE gravide være sånn...

Ja, det tror jeg også!! Går kjempebra på fredag!!![:D]

Syntes det var veldig koselig av jobben å ringe å høre hvordan det gikk, men inni hel.. for et spørsmål å komme med da???? Sikker på om du er gravid og om du i det hele tatt har vært!! Huff!! Ja NÅ har du vel kjempelyst å fortelle hvordan det går til fredag!! naaaj...
(hvor BRA det går til fredag) :D

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

Syntes det var veldig koselig av jobben å ringe å høre hvordan det gikk, men inni hel.. for et spørsmål å komme med da???? Sikker på om du er gravid og om du i det hele tatt har vært!! Huff!! Ja NÅ har du vel kjempelyst å fortelle hvordan det går til fredag!! naaaj...
(hvor BRA det går til fredag) :D

Ja, ble jo kjempeglad for at de ringte - men det snudde fort[&:]
Jaja, da får hun seg en surprise på fredag[;)][:D] hehe

HERREGUD noen vet virkelig ikke hvordan oppføre seg skikkelig!!! Det er slettes ikke noe uvanlig med å ikke være kvalm, jeg har ikke vært kvalm og ikke kastet opp hele svangerskapet heller og jeg har sett nurket mitt to ganger på sprell levende på UL! Makan til frekkhet!

i alle dager? aner jeg misunnelse her eller??(fra jobben asså)

ORIGINAL: OhMyGod!!!

i alle dager? aner jeg misunnelse her eller??(fra jobben asså)

Heller det at de ikke tror meg - men at jeg later som om jeg er gravid[&:] eller, tror ikke det da men de er nok litt sure fordi jeg er sykemeldt..
Men er heller hjemme og passer på meg og spira mi enn å være på jobb for å si det sånn[:)]

ORIGINAL: gravidfotball

HERREGUD noen vet virkelig ikke hvordan oppføre seg skikkelig!!! Det er slettes ikke noe uvanlig med å ikke være kvalm, jeg har ikke vært kvalm og ikke kastet opp hele svangerskapet heller og jeg har sett nurket mitt to ganger på sprell levende på UL! Makan til frekkhet!

Ikke sant[&:] Jaja, får da bevis på fredag[:D]

ORIGINAL: eksosrypa

sign.

I alle dager for en lite omtenksom oppførsel. Total mangel på empati jo. Noe sånt tror jeg aldri min sjef kunne sagt. Ringer av og til hun og for å spørre hvordan det går men har aldri opplevd noe sånt. Da hadde jeg blitt rimelig irritert ja[&:]
Hva svarte du da?
Tror du bare skal glede deg til fredag. Det kommer til å gå så bra. Jeg skal også på Ul på fredag, og vi skal begge komme hjem med et nydelig bilde av de sprellende gullene våre[:D][:D]

er det mulig da.. trodde folk var smartere enn som så! men gravid er du vettu[:)] og det kommer til å gå kjempe fint på fredag[;)]

ORIGINAL: Missy_

I alle dager for en lite omtenksom oppførsel. Total mangel på empati jo. Noe sånt tror jeg aldri min sjef kunne sagt. Ringer av og til hun og for å spørre hvordan det går men har aldri opplevd noe sånt. Da hadde jeg blitt rimelig irritert ja[&:]
Hva svarte du da?
Tror du bare skal glede deg til fredag. Det kommer til å gå så bra. Jeg skal også på Ul på fredag, og vi skal begge komme hjem med et nydelig bilde av de sprellende gullene våre[:D][:D]

Hehe jeg ble så satt ut at jeg ikke klarte å svare noe med en gang.. Men jeg sa jo at jeg har mange positive tester (4 stk inkludert hos legen[8D]) og at jeg har andre symptomer.. hehe[8D]

åååh, da blir det jo en braaa fredag for oss da[:D][:D]

Det var en uber teit ting å si!!! Ingen svangerskap er jo like sies det!!

Bare vis henne bildet av din nydelig spire på fredag som kommer du [:D][:D]

Og bare så det er sagt: jeg verken spydde eller kastet opp forrige svangerskap og jeg har en sønn på 3 år nå!! hehehe.. er heller ikke dårlig denne gangen heller, men jammen det var der en spire når vi var på ul for nesten 1 mnd siden! hoho

ORIGINAL: anziii

er det mulig da.. trodde folk var smartere enn som så! men gravid er du vettu[:)] og det kommer til å gå kjempe fint på fredag[;)]

hehe jaa det gjør det[;)][:D]

ORIGINAL: Gabriela

Det var en uber teit ting å si!!! Ingen svangerskap er jo like sies det!!

Bare vis henne bildet av din nydelig spire på fredag som kommer du [:D][:D]

Og bare så det er sagt: jeg verken spydde eller kastet opp forrige svangerskap og jeg har en sønn på 3 år nå!! hehehe.. er heller ikke dårlig denne gangen heller, men jammen det var der en spire når vi var på ul for nesten 1 mnd siden! hoho

Ååhh, det må være en deilig følelse å se lille spira på UL[:D]

What? Tuller du eller?
Så utrolig frekt!
Håper UL går superbra og at du kan smelle i bordet med noen flotte bilder og si at det var dårlig gjort å si sånn ho sa.

haha måtte jo ta en test og den lyyyyste to sterke streker mot meg[:D][;)]

Du er nok kjempegravid :D:D Heldig som skal på UL til fredag!! :)
Blir nok en fantastisk opplevelse <3 :)

OMG, what? Det er det frekkeste!

Back
Topp