Jobben min skal

Lille Snodig

Glad i forumet
legges ned. Så når jeg er ferdig med permisjonen har jeg mest sannsynlig ingen jobb å gå tilbake til.

oh det var veldig kjipt[8|]

håper du finner noe nytt før du ferdig med permisjon....

Åhh, så utrolig kjedelig :/ Da får du bruke slutten av permisjonen til å søke ny jobb - det skal jeg :)

uffda[&o]
Hva jobber du med?

Kjedelig! Men en hver slutt betyr en ny begynnelse for noe annet.
Dessuten ordner det seg alltid for snille piker [:D][;)]

Det er kjedelig![&:][:(]
Men er enig med baha![;)] Ordner seg alltid![;)]

ORIGINAL: carinasverden

uffda[&o]
Hva jobber du med?

Jobber som miljøarbeider på et transittmottak for enslig mindreårige asylsøkere. Veldig spennende jobb.

Det som er så kjedelig er at da jeg fikk Jardar ble jeg arbeidsledig i perm, det gjorde jeg da jeg ikke med Yrja også. Måtte begynne å jobbe da hun var 4 måneder[&o] Hadde gledet meg til å kunne slappe av denne gangen å kose meg isteden for å være redd for å ikke klare å finne noe før permisjonen går ut.

Baha: Hva om jeg er slem jente da??

ORIGINAL: Lille Snodig

Jobber som miljøarbeider på et transittmottak for enslig mindreårige asylsøkere. Veldig spennende jobb.

Det som er så kjedelig er at da jeg fikk Jardar ble jeg arbeidsledig i perm, det gjorde jeg da jeg ikke med Yrja også. Måtte begynne å jobbe da hun var 4 måneder[&o] Hadde gledet meg til å kunne slappe av denne gangen å kose meg isteden for å være redd for å ikke klare å finne noe før permisjonen går ut.

Baha: Hva om jeg er slem jente da??

Huffda, det hadde jeg ikke tenkt på [:D] Neida, det har jeg ingen tro på at du er [;)] Nyt permisjonen, du får jo uansett penger fra nav helt til den er slutt. Stress ikke med å lete etter jobb før tiden nærmer for jobbstart igjen. Den som vil ha jobb får det!!! Kanskje ikke drømmejobben med en gang, men er det ikke ganske lett å få seg jobb( vikarjobb i allle fall) innen det du jobber med? Her som jeg bor er det i alle fall kjempebehov for folk på slike plasser.

Jeg vet hvordan du har det...

dvs jeg er sendt i omstilling, og har ikke jobb når jeg kommer tilbake...
MEN jeg har fått pakkeløsning, som gir meg bedre tid til å finne noe annet.

Det pleier å løse seg for snille jenter!

Kanskje vi skulle startet butikk sammen??? hehe... [;)]

Back
Topp