Jobben min skal

Lille Snodig

Glad i forumet
legges ned. Så når jeg er ferdig med permisjonen har jeg mest sannsynlig ingen jobb å gå tilbake til.

oh det var veldig kjipt[8|]

håper du finner noe nytt før du ferdig med permisjon....

Åhh, så utrolig kjedelig :/ Da får du bruke slutten av permisjonen til å søke ny jobb - det skal jeg :)

uffda[&o]
Hva jobber du med?

Kjedelig! Men en hver slutt betyr en ny begynnelse for noe annet.
Dessuten ordner det seg alltid for snille piker [:D][;)]

Det er kjedelig![&:][:(]
Men er enig med baha![;)] Ordner seg alltid![;)]

ORIGINAL: carinasverden

uffda[&o]
Hva jobber du med?

Jobber som miljøarbeider på et transittmottak for enslig mindreårige asylsøkere. Veldig spennende jobb.

Det som er så kjedelig er at da jeg fikk Jardar ble jeg arbeidsledig i perm, det gjorde jeg da jeg ikke med Yrja også. Måtte begynne å jobbe da hun var 4 måneder[&o] Hadde gledet meg til å kunne slappe av denne gangen å kose meg isteden for å være redd for å ikke klare å finne noe før permisjonen går ut.

Baha: Hva om jeg er slem jente da??

ORIGINAL: Lille Snodig

Jobber som miljøarbeider på et transittmottak for enslig mindreårige asylsøkere. Veldig spennende jobb.

Det som er så kjedelig er at da jeg fikk Jardar ble jeg arbeidsledig i perm, det gjorde jeg da jeg ikke med Yrja også. Måtte begynne å jobbe da hun var 4 måneder[&o] Hadde gledet meg til å kunne slappe av denne gangen å kose meg isteden for å være redd for å ikke klare å finne noe før permisjonen går ut.

Baha: Hva om jeg er slem jente da??