Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal snakke med sjefen om det her også.Er i samme tanker som deg. Har fått 100% turnus, men det er uaktuelt. Kommer til å søke perm fra noe av det, men er usikker på hvor mye. Tenker å jobbe 70/80 kanskje..?
Nei det går ikke. Og særlig ikke her når jeg er så mye alene med de. Kommer til å bli utslitt, og ungene med barnevakt hele tidenJa, skal snakke med sjefen om det her også.
100% er alt for mye!! Og så mye kvelder, nei fysj..passer ikke oss
Jeg jobber 60. Fikk mulighet til å gå opp i 80, men da hadde vi måttet økt sfo plassen til E, og L måttet jatt større plass i bhg når hun skal begynne. Jobber jo i en annen kommune også, så hadde blitt mer pendlig og. Regna på det og hadde kommet til å sotte igjen med rundt hundrelappen elstra i mnd. Så takka nei. Hadde jo tjent på det ift feriepenger og pensjon, men... nå kan jeg gå hjemme med lille to dager i uka også. Satser på å heller få økt stillinga mi når barna er litt større igjen. Vi blir ikke rik, men det hadde vi ikke blitt på 80% stillinga mi heller.Ok greit å høre hvordan dere tenker og hvordan det er hos dere.
Selvsagt spiller økonomi inn.
Vi har mulighet til at jeg jobber mindre, men spørsmålet er hvor mye.
Kommer også til å være litt på tilbudssiden på dette i forhold til arbeidsgiver...hva ville passet det best, 50,60 eller 70% for eks. Det er alltid lurt det![]()
Jeg jobber 60. Fikk mulighet til å gå opp i 80, men da hadde vi måttet økt sfo plassen til E, og L måttet jatt større plass i bhg når hun skal begynne. Jobber jo i en annen kommune også, så hadde blitt mer pendlig og. Regna på det og hadde kommet til å sotte igjen med rundt hundrelappen elstra i mnd. Så takka nei. Hadde jo tjent på det ift feriepenger og pensjon, men... nå kan jeg gå hjemme med lille to dager i uka også. Satser på å heller få økt stillinga mi når barna er litt større igjen. Vi blir ikke rik, men det hadde vi ikke blitt på 80% stillinga mi heller.
Ja ikke sant! Akkurat det jeg også tenker. De er bare små en gang ♡♡ jeg hadde muligheten til å være mere hjemme med største da han var liten og angrer bittert på at jeg ikke gjorde det.Jeg ville valgt som deg.
Sjefen ringte meg faktisk i går, og vi snakket litt om det da.
Pensjon tenker jeg faktisk ikke på, da jeg fokuserer på her og nå og det er barna som betyr mest! De er bare små engang. Det å ha muligheten til å ha de hjemme noen dager, korte dager osv. betyr så mye![]()