jobbe på rema, handle på kiwi

Jeg jobber på Rema, handler det meste der.. Men kjøper mye andre ting i andre butikker...

Jeg jobba på barneklærbutikk, men ungene hadde mer klær fra konkurrenten vår[8D]

Det syns jeg er heeeelt greit, faktisk.
Var ofte jeg stakk innom Meny på veien hjem da jeg jobbet på Kiwi.
Større utvalg der, og det var jo ikke som om jeg fikk noen rabatt på Kiwi.
Jeg var faktisk på Meny i Kiwiuniformen flere ganger.

Mannen min jobber på ICA/Rimi lageret og vi handler mye på Rema vi. Handler mest på Rimi da fordi han har 5% personalrabatt[:)]

ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: Evens*mamma

Jeg synes ikke det er merkelig.. Jeg jobbet på kiwi.. Handlet bare i vår butikk hvis jeg hadde glemt lunsj pakke.. Vi hadde ingen fordeler med å jobbe der.. Jeg måtte betale for POSENE!!! Så hvorfor støtte de?? Min mening.. 

ehmm.. det å betal for vara i sin egen butikk e no strengt tatt ikke ainna einn forventa væll??[&:] Æ har jobba på dagligvare i mange år og aldri forventa å få nå gratis dær?!

Så tbake te saken - æ e av deinn typen som e ganske lojal dær..handle på andre butikka hvis det bli enklest og billigst, men så læng butikken æ jobbe på e i nærheten av dær æ bor så tar æ hovedinnkjøpan dær[;)] syns d hørtes megasært ut når d e bare 2 butikka i bygda... [8|] vi fikk faktisk beskjed om at dæm ønska vi ikke handla te konkurrentan!

vi får gratis poser på jobb ja..  Skulle bare mangle syns jeg.. Og mange butikker har også ansattrabatt
Jobber på kiwi, men handler alltid på rema[:)]

Nei syns egentlig ikke det er noe rart.
Det at man jobber et sted, betyr ikke at du må handle der. Det er valgfritt.

For butikksjefen synes jeg ikke det går an[&:], ikke på det "lille hjemstedet" liksom, da bør det være et stykke unna. Mens for "vanlig" ansatte mener jeg det er greit å være "utro" [:D] mot butikken man jobber i[:)]

Jeg jobber på Coop Marked, men handler mest hos Spar, Prix og Kiwi. Jeg velger å handler der det er billigst, uavhengig av hvor jeg jobber. Har tom. handlet på Spar i Coop-uniformen [8D]

ORIGINAL: blessa

Jeg jobber på Coop Marked, men handler mest hos Spar, Prix og Kiwi. Jeg velger å handler der det er billigst, uavhengig av hvor jeg jobber. Har tom. handlet på Spar i Coop-uniformen [8D]

[8|] Det syns æ e litt respektløst æ da... hadd æ vært butikksjef og mine ansatte har handla i andre butikka me arbeidsklær'n på så hadd æ nok blitt sur...

[8|] Det syns æ e litt respektløst æ da... hadd æ vært butikksjef og mine ansatte har handla i andre butikka me arbeidsklær'n på så hadd æ nok blitt sur...

Var på tur hjem fra jobb, så hadde jo ingen mulighet til å skifte. Dessuten måtte mini ha mat og bleier. Jeg handler der det er billigst. Sånn er det bare. Betaler ikke 40 kr for litt over 20 bleier, når jeg kan få 50 bleier til 30 kr. Det samme når man kan få 5 glass barnemat for prisen av 3.

Ja, det gjør jeg ikke! :P

Var på tur hjem fra jobb, så hadde jo ingen mulighet til å skifte. Dessuten måtte mini ha mat og bleier. Jeg handler der det er billigst. Sånn er det bare. Betaler ikke 40 kr for litt over 20 bleier, når jeg kan få 50 bleier til 30 kr. Det samme når man kan få 5 glass barnemat for prisen av 3.

jojo...sjer deinn[;)] Men æ har nok komme te å kjøpt me mæ ett glass middag og 1 pakke bleia fra jobben i det tilfelle æ[8D]

Jeg jobba på Prix for en del år siden....og jeg handla ikke der bestandig[8D] handler der det er billigst og nærmest hjem.

jeg handler ofte på en annen enn der jeg jobber [;)] ser ikke noe galt i det. [:)]

Skjønner godt at det er noe man kan reagere på. Men forstår jo godt at så lenge man ikke får noen fordeler ved å handle i "egen" butikk, velger man den som har utvalg/pris som passer en best.
Syns imidlertid det er veldig rart at ikke kjedebutikkene har rabattordninger for de ansatte. Da kunne de sluppet problemet med at egne ansatte handler hos konkurrenten, noe jeg skjønner folk reagerer negativt på.

Back
Topp