Jobbe nattskift..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har lest at det ikke er helt bra, men sjefen spurte om jeg kan ta et natt skift nå, jeg sa ja siden det er vldig bra betalt...det går vel bra med ett skift bare?

Kommer nok til å være utslitt siden jeg skal på jobb fra halv 7 til halv 3 i morra tidlig, også jobbe fra 10 på kvelden til 6 dagen etter..[:'(]  får ikke 8 timer fri imellom engang..men men, trenger pengene også så, er heller ikke ofte jeg jobber sånn. [;)]

tror det er værre når man er lenger ut i svangerskapet...TROR jeg!er ikke sikker...men går nok fint. Lykke til[:)]

tror jeg går helt fint, jobber bare natt jeg, og ei jeg jobber sammen med fikk nettopp en velskapt gutt, hu jobba 100 prosent natt hele svangerskapet.. er ikke farlig det nei..

ER ikke farlig å jobbe natta om man ikke får skrekkelig høyt blodtrykk seinere i svangerskapet da. Da blir man sykemelt. Kunsten er å slappe godt av før og etter. Selv har jeg jobbet natt i mange år. Ser at det er litt mere slitsomt nå når jeg går med nr to[:D]

Eg jobber tredelt turnus så er en del nattevakter på meg og. Spurte legen min om det var farlig, og ho sa at det gikk helt fint, berre viktig å få sove på dagen så en ikkje vart helt utslitt.

Back
Topp