Jeg er veldig glad det er forbud mot det i den kommunen jeh bor i nå.Har samme erfaring fra da jeg jobbet i barnehage...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig glad det er forbud mot det i den kommunen jeh bor i nå.Har samme erfaring fra da jeg jobbet i barnehage...
Jo ofte er det dessverre det for mors fokus forsvinner vekk fra hennes oppgaver og ansvar for å være mer med eget barn. De sier ofte selv at de ikke forstår hvorfor noen av oss andre ikke har våre barn i samme bhg sånn at vi får mer tid med eget barn. Er man på jobb, ja så er man nettopp det. Ikke ekstra kosetid med egne barn. Man går på jobb for å utføre sitt arbeid. Ikke dille med egne barn. Hos oss er ikke mor og barn på samme avdeling, så mor går gjerne fra egen avdeling for å se/sjekke sin egen. Kos å suss og så blir barnet fortvilt når mor går igjen. Ikke noe bra for barna det gjelder. De går å venter på mor, vil inn til henne, maser på å gå hjem om vi er ute i fellesskap osv. Dette gjelder flere ansatte hos oss.. De blir ekstra belastning på øvrig personalet når mor forlater avdelingen og for de som må trøste barna flere ganger før dagen for mor går vekk igjen. Og ikke minst for barna. Vi har 1 tilfelle hos oss hvor det faktisk går fint, men det er unntaket.Det er vel ikke en dårlig ting?
Tenker det går bra til det evt ikke går bra. Da kan det bli vanskelig å skille rollene som mor/kollega. Man vet jo mye mer om forholdene på avd som kollega, og det er jo på godt og vondt. Jeg har hatt kollegaforeldre som har tatt seg veldig store friheter og noen som har sittet på pauserommet og klaget på ting de er misfornøyde med. Da funker det dårlig tenker jeg. Jeg valgte bevisst å ikke ha barna i samme barnehage fordi jeg tror det hadde blitt vanskelig å skille rollene hvis problemer skulle oppstå.. tenker du at det skal gå fint, er det mange fordeler med å ha barna i samme barnehage som deg også altså![]()

Var ikke noen som ville stå opp mot henne, annet enn han ene på barnas avdeling. Hun var god venninne med lederen for barnehagen å fikk gjøre veldig som hun selv ville. Men vet det var flere som så litt frem til at eldste skulle på skolen
Det burde vert mulig å gå over henne, slik at det tok slutt.