Jobbe fram til permisjon?

Cilie91

Forelsket i forumet
MAI 2013
Jeg er 32 uker på vei og skal ikke ut i perm før 8. mai. Er nå sykemeldt 80% pga jeg har vært inn og ut av sykehuset med smertefulle, hyppige kynnere som kommer i regelmessige tak når det står på. I dag har det vært ille så klarte ikke sette meg i bilen og kjøre til jobb. Lurer på om jeg holder ut til perm :p jeg jobber i institusjon.

Hvordan er det med dere?

Jeg var 50% sykemeldt fra barnehage den siste måneden. Nå gikk kontrakten min ut 31. Mars så hat ikke lenger noen jobb.
Jeg skulle egentlig ut i permisjon 17. April, og hadde jeg fortsatt hatt jobb så hadde jeg nok bedt om 100% sykemelding nå. Har konstant vondt i ribbein hvis jeg sitter og bekken/rygg hvis jeg står/går. Så det er ikke noen form å jobbe i :/

-- tasting fra mobil --

Jeg jobber kun 20 % og får svangerskapspenger 70%. Veldig fin ordning og deilig å slippe å sykemelde seg;) Nå har jeg kun 2 vakter igjen før permisjon starter så det skal jeg klare. De andre svangerskapene mine har jeg vært 100% sykemeldt for lenge siden, så veldig fornøyd denne gangen:)

Regner med å jobbe frem til permisjon , 26.april om formen holder seg like bra som den er nå. Men jeg er 50 % sykemeldt da.

Eg håper å jobbe fram til permisjons start 30 april.. eg har en 80 % stilling så det hjelper litt på med den ene dagen fri i uken..

Jeg er i full jobb og har planer om å være det helt frem til permisjon. Men nå har jeg verken barn som krever min oppmerksomhet hjemme, eller en hard fysisk jobb. Så for meg ligger forholdene til rette for å jobbe 100 % helt ut :)

jeg har 7 arbeidsdager igjen og håpet å jobbe 100% men i det siste har jeg mye smerter i magen så tror kanskje jeg må kaste inn håndkle og sykemelde meg de siste dagene som er igjen

Jeg er 50% sykemeldt nå fra bhg og vurderer og få en 100% sykemld på fredag da jeg skal til legen.Er vondt i ryggen og ribben nesten fra jeg står opp til jeg legger meg så blir ikke akkuratt bedre etter jobb selv om jeg bare jobber noen timer til dagen.får se det ann denne uken hvordan det er.

Jeg er i uke 35,og er i "full" jobb:) har 50% fast,men tatt på meg masse ekstra..nå har jeg kommet dithen at jeg ikke tar på meg mer ekstra,men bare jobber stillingen min,dvs 50%. Har også fått tilrettelegging..har 9 vakter igjen til permisjon:)

100% sykemeldt frem til permisjon 14 april pga kraftig bekkenløsning.....:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg jobber fullt og planlegger å gjøre det fram til jeg går ut i permisjon 26. april. Derimot har jeg meldt meg av eksamen som jeg skulle hatt 30. april og 24 mai. Det ble for mye med jobb og studier nå. Får ta det igjen neste år!!

Har siste jobbdag onsdag til uka :) det skal bli usannsynlig digg med jobbfri! Siden vinterferien har jeg bare jobba min stilling, dvs 60%., før det tok jeg masse ekstra og lå over 100% en stund...

Jeg var 50% sykemeldt fra barnehage den siste måneden. Nå gikk kontrakten min ut 31. Mars så hat ikke lenger noen jobb.
Jeg skulle egentlig ut i permisjon 17. April, og hadde jeg fortsatt hatt jobb så hadde jeg nok bedt om 100% sykemelding nå. Har konstant vondt i ribbein hvis jeg sitter og bekken/rygg hvis jeg står/går. Så det er ikke noen form å jobbe i :/

-- tasting fra mobil --

Huff, hørtes ikke godt ut i det hele tatt! :/ Godt at du kan ta det med ro nå!

Jeg jobber kun 20 % og får svangerskapspenger 70%. Veldig fin ordning og deilig å slippe å sykemelde seg;) Nå har jeg kun 2 vakter igjen før permisjon starter så det skal jeg klare. De andre svangerskapene mine har jeg vært 100% sykemeldt for lenge siden, så veldig fornøyd denne gangen:)

Ja jeg fikk ikke svangerskapspenger, legen mente det ikke var noe vits å prøve å søke fordi da ville jeg blitt omplassert til et helt annet sted i kommunen, hørtes rart ut i mitt hode :p

Jeg er i full jobb og har planer om å være det helt frem til permisjon. Men nå har jeg verken barn som krever min oppmerksomhet hjemme, eller en hard fysisk jobb. Så for meg ligger forholdene til rette for å jobbe 100 % helt ut :)

Så herlig da :D skulle ønske jeg kunne også, elsker jo jobben min :)

jeg har 7 arbeidsdager igjen og håpet å jobbe 100% men i det siste har jeg mye smerter i magen så tror kanskje jeg må kaste inn håndkle og sykemelde meg de siste dagene som er igjen

Ikke noe særlig å ha smerter i magen, huff. En sykemelding kunne du sikkert trenge da. Fantastisk at du har jobbet 100% til nå! :)

Har hatt 20 % svangerskapspenger siden januar, og synes det har vært godt å jobba 3 dager og hatt 2 dager fri.. Men nå har jeg vært sykemeldt siden 18.3 pga at jeg skal følge opp diabetesen, og få litt mer kontroll over den. Så i dag skrev legen sjukemeldinga helt til jeg skal ut i permisjon.. Var både og synes jeg. Litt rart å tenke på at jeg ikke skal tilbake til den flotte gjengen i barnehagen.. :( Så nå gjelder det bare å bli kvitt den samvittigheta ovenfor jobb, for jeg hadde jo så mange planer før jeg skulle ut i permisjon....

Jeg starter permisjonen til mandag. Var innstilt på å jobbe frem til da, men legen ville sykemelde meg fullt sist jeg var der... Er veldig glad for at jeg var enig! Har fått tilbake energi og har mindre vondter nå....så er litt mer klar for fødselen :-)

Back
Topp