Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Etter allmennfag vdg, har jeg jobbet med: telefonsalg, det gikk ikke så bra.. [;)]
Jobbet i barnehage, som dagmamma, pizzabaker/sjåfør, gullsmed, vaskehjelp, fabrikkmedarbeider, kjøttpakker, dagligvare og mer gullsmed.. Litt av det meste.. Men har lyst til å utdanne meg så jeg kan jobbe på kontor.. Stortrives med slike ting..
jeg er utdannet hjelpepleier, og tar nå allmennfaglig påygging slik at jeg til neste år, enten kan gå vernepleier, sykepleier eller allmennlærer... er litt usikker på hvilken videreutdannelse jeg skal ta.... har ellers jobbet vikar i pu-bolig, i hjemmesykepleien og på sykehjem... trives kjempegodt med yrket mitt...
Prosjektmedarbeider. Jobber for tiden som prosjektleder i et logistikkprosjekt.
Gikk allmenfag med musikklinje, russ i 1991. Har markedsføringseksamen fra Distriktshøgskole, og har tatt Organisasjon og Ledelse som privatist (20 vekttall), samt flere andre enkeltfag. Skal senere ta flere fag og Master på BI (logistikk/adm/ledelse).
Driver med sang på fritiden (synger jazz/soul/funk/blues, for tiden fast medlem i et storband) og spiller også saxofon.
jeg er utdannet skoleassis og innen marked og media. men er undre yrkedsrettet attføring pga ryggen,skulle bli omsorgsarbeider,men fikk ikke begynt på skole da jeg er gravid,fikk ikke lov av legene. har blødd så mye.