JOBB...

Jeg er utdannet hjelpepleier. Var ferdig sommeren 2004, og fikk barn august 04. Rakk ikke å begynne i noen jobb[;)]

hei..

jeg er omsorgsarbeider og jobber i hjemmesykepleien.er i permisjon nå.

Jeg jobber på et bakeri, men er ikke utdannet baker :,og snart under mer utdanning...[:D]

jeg går på førskolelærerutdannelsen, også jobber jeg i barnehage ved siden av [:D]

Veldig gøy altså [:D]
Gleder meg grenseløst til å begynne å jobbe fult nå!! Deilig med full lønn, i tillegg til å få se alle barna hverdag! [:D]

Spesialsykepleier ( kreft) i kommunehelsetjenesten. Sykemeldt nå.

ER UTDANNET VERNEPLEIER, MEN HAR STILLING SOM LÆRER VED EN VIDEREGÅENDE SKOLE. DER JOBBER JEG MED ELEVENE SOM HAR SÆRSKILTE BEHOV[8|] KJEMPEJOBB[:)]

frisør lærling...men er sykmldt fram til fødsel så begynner ikke og jobbe igjen før etter permen[:(]

jobber i butikk .. ellers går jeg på skole, skal bli barnevernspedagog da jeg blir STOR [:D]

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder på en avdeling for store barn.

Jobber på kafe

Etter allmennfag vdg, har jeg jobbet med: telefonsalg, det gikk ikke så bra.. [;)]
Jobbet i barnehage, som dagmamma, pizzabaker/sjåfør, gullsmed, vaskehjelp, fabrikkmedarbeider, kjøttpakker, dagligvare og mer gullsmed.. Litt av det meste.. Men har lyst til å utdanne meg så jeg kan jobbe på kontor.. Stortrives med slike ting..

jeg er utdannet hjelpepleier, og tar nå allmennfaglig påygging slik at jeg til neste år, enten kan gå vernepleier, sykepleier eller allmennlærer... er litt usikker på hvilken videreutdannelse jeg skal ta.... har ellers jobbet vikar i pu-bolig, i hjemmesykepleien og på sykehjem... trives kjempegodt med yrket mitt...

jeg er hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien, trives kjempegodt[:)]

Prosjektmedarbeider. Jobber for tiden som prosjektleder i et logistikkprosjekt.
Gikk allmenfag med musikklinje, russ i 1991. Har markedsføringseksamen fra Distriktshøgskole, og har tatt Organisasjon og Ledelse som privatist (20 vekttall), samt flere andre enkeltfag. Skal senere ta flere fag og Master på BI (logistikk/adm/ledelse).
Driver med sang på fritiden (synger jazz/soul/funk/blues, for tiden fast medlem i et storband) og spiller også saxofon.

Er utdannet konditor.

Jeg er det alle barna kaller "bowling dame". Jeg er heltid skrankemedarbeider i Bowling 1. Er nesten utdannet kokk, men ryggen skapte mye problemer.

Klem

Jeg er Tannlegesekretær

jeg er utdannet skoleassis og innen marked og media. men er undre yrkedsrettet attføring pga ryggen,skulle bli omsorgsarbeider,men fikk ikke begynt på skole da jeg er gravid,fikk ikke lov av legene. har blødd så mye.

Back
Topp