Jobb

Lotusblomst

Betatt av forumet
Hei Hei.
Flere som jobber på sykehjem her?
Hvordan gjør dere det i forhold til løfting, har dere kutta det helt ut eller hva gjør dere ?

Jeg blir litt bekymra for om man gjør ting man ikke burde bestandig.

Jobbet som vikar på sykehjem under første svangerskap, ble ganske fort sykemeldt fra det. Altfor tungt for meg!

Ja, kjenner det jo mye i ryggen idag , så det er vel ett rop om at jeg skal roe litt ned neste vakt :)

ORIGINAL: Nåssåbjønn

jeg jobber på sykehjem... Jeg prøver å være flinkere til å bruke heis på pasientene, og spørre om hjelp ved forflytning[:D] Kveldsvaktene er som regel lettest i forhold til stress og stell, men jammen er det da jeg får mest vondt[8|]

Ja, hjelp til forflytnign spørr jeg også om , å jeg løfter aldri alene.. Er jo redd jeg skal gjøre noe som kan skade fostret.. Selv om det ligger godt beskyttet, skal man jo være forsiktig. :-)

Jeg kan legge til at stedet jeg jobbet på, var en lukket avdeling for demente, så var ganske tung grupp, og stor risiko for spark og slag...

jeg jobber på sykehus, men med en eldre pasientgruppe. Løfter overhodet ikke mer, ingen kolleger som vil ha meg med på løft heller[8D] Egentlig ganske deilig med tanke på alle blødningene.

Back
Topp