Jobb

Bruker552mar

Forumet er livet
Er så utrolig lite liv her inne folkens, men regner med at det kommer til å endre seg etterhvert som vi blir sykemeldte/ går ut i permisjon.. =)

Men så lenge: Hva jobber dere med ???

Hei, jeg er sykemeldt pga daglige migrene anfall så jeg holder på å bli sprø. liker ikke å ta paracet hver dag, men klarer meg ikke uten for tiden..var til behandling i dag for å løse opp de verste muskelknutene i nakken så jeg håper det hjelper litt[:)]
Til vanlig jobber jeg på Bik Bok, håper formen bedrer seg etterhvert så jeg kan jobbe litt igjen før det blir for tungt! Regner med at det blir mer liv her i oktober/november jeg!

Hehe, så gøy da! jeg jobbet 50% mens jeg studerte på heltid i fjor! jeg har jobbet der 100% siden i fjor sommer[:)] blir masse klær da[;)] hvor i landet er du fra da?

Det er jo bra at det har kommet endel lange topper og sånn nå da[;)] 

Er også fulltidstudent. Omskolerer meg, har tatt studiekompetanse nå i år, og skal videre på en bachelorgrad fra høsten. nå blir det jo litt oppstykket grunnet knøttet, men det får så være[;)] Jobber litt ekstravakter på en psykiatri/rus klinikk.. men, har for det meste fri nå på sommeren, så jeg er her jeg.. [:D] men, det er nok som du sier at det blir travlere her når vi nærmer oss..

jeg er uføretrygdet for tiden jeg da... har tidsbegrenset uførestønad i to år.. pga av en sykdom som heter ME... (Myalgisk Encefalopati)
håper og ønsker sterkt å bli frisk nok til å begynne å jobbe igjen.. en gang.. har jobbet i helsevesenet i mange mange år..

Jeg er barne -og ungdomsarbeider, og jobber på en barneskole med barn med spesielle behov. Krevende og utrolig interessang jobb må jeg si!!! Lærer mye hver dag!!! Spennende!!

Jeg er sykemeldt 100%, og har vært det siden uke 3.. Først pga kvalme, men så bekkenløsning når den ga seg. Klarer nesten ingenting lenger (og det blir vel værre[:'(]) Men går til fysioterapaut og håper det hjelper..

Jobbet i barnehage.

Æ e student.. Starta på ny utdanning i fjor høst, heilt på scratch me Grunnkurs Salg og Service.. Så ska gå skole så læng æ får te d, så blir d ett år me permisjon før æ må ta d siste fra der æ slapp..
Å i sommer fikk itj æ sommerjobb, så e bære heim.. Uten pæng.. Arti..[:@]
Bra æ har en så snill sambo som forsørge mæ å banne på at sydetur'n ikke ska avbestilles..[:D]

jeg er student, begynner på høgskole til høsten. Men nå har jeg sommerferie for første gang på mange år, da er det deilig å snylte litt på sambo.....[:)] Men kommer sterkt til bake til høsten når jeg får stipend igjen.

Back
Topp