Jobb

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
jeg er på jobb etter en lang ferie.. jeg er sååå trøtt at jeg faktisk kunne sovnet på pause:/
Merker formen ikke er så bra på jobb som en er hjemme! Spent på ukene fremover, med min første var jeg sykemeldt nesten hele svangerskapet.

Hvordan er det med dere og jobb?

jeg er på jobb etter en lang ferie.. jeg er sååå trøtt at jeg faktisk kunne sovnet på pause:/
Merker formen ikke er så bra på jobb som en er hjemme! Spent på ukene fremover, med min første var jeg sykemeldt nesten hele svanger skapet.

Hvordan er det med dere og jobb?

Jeg føler det samme som deg! Syns det var hardt å begynne på jobb igjen.. Kjenner at formen var noe helt annet i ferien enn nå :shifty:
Jeg har ikke vært gravid før så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg er spent på hvordan tiden blir fremover.. :nailbiting:

Jeg merker trøttheten godt i dag! Jobber bare 2 dager i Uka ved siden av studiene, men håper på å jobbe lengst mulig! Blir verre med skolen tror jeg, når jeg plutselig er så trøtt!

Jeg føler ikke jeg har fått gjort noe fornuftig i dag! Slapp, trøtt, sulten, kald. Ekstra hardt å begynne på jobb nå, siden jeg har hatt permisjon siden mai i fjor.

Blir det som forrige gang så går det greit med jobb, men overgangen fra permisjon og til å begynne i jobb var stor! Særlig når jeg har med meg litt ekstra "bagasje". :hilarious:

Jeg er 50 % sykmeldt og har vært det siden før uttak. Kjenner på formen at jeg burde fortsette med det. Er kvalm og slapp som er hovedårsak til at jeg vil ta det med ro.

Jeg er sykemeldt på uke 2, og skal ikke på jobb før 3 mai. Men kjenner det kan bli tungt. Jobber som helsefagarbeider på en ganske tung avdeling på et sykehjem, og på seinvakt er vi bare 2. Så om jeg ikke er i topp form blir det veldig belastende for den andre jeg jobber med. Vurderer og rett og slett fortsette være sykemeldt og jobbe på tilrettelegging på topp. Skal snakke litt med sjefen i løpet av uka.

Er trøtt og sliten. Jobber på kontor så jeg lukker døra og tar meg 5 min ved behov. Slitsomt å være trøtt, men deilig å ikke være like utslått som første gang. Da jobbet jeg 9-timers dager på gård... spiste alt for lite og var alt for tynn så jeg endre opp med sykemelding på sykemelding til jeg fikk svangerskapspenger pga sliten og manglende mulighet for tilrettelegging. Jeg holdt på å kjede vettet av meg den gangen så jeg er fornøyd med at jeg kan stå i jobb.

Er sykemeldt nå, 1 ukes tid. Skal tilbake på jobb i slutten av uka.

Er så fryktelig kvalm og trøtt, hvilket ikke er så veldig lett å kombinere med jobb. Men håper det går greit å begynne igjen nå:)

Det går helt fint på jobb, jobber også på kontor - men vi har felles landskap så vi sitter mange sammen. To av de andre nærmer seg høygravide da, så det blir jo litt snakk om dette... rart å sitte med denne hemmeligheten.

Jeg føler det samme som deg! Syns det var hardt å begynne på jobb igjen.. Kjenner at formen var noe helt annet i ferien enn nå :shifty:
Jeg har ikke vært gravid før så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg er spent på hvordan tiden blir fremover.. :nailbiting:

Veldig hardt:/ landet på sofaen nå. Phu

Jeg merker trøttheten godt i dag! Jobber bare 2 dager i Uka ved siden av studiene, men håper på å jobbe lengst mulig! Blir verre med skolen tror jeg, når jeg plutselig er så trøtt!
Ser den, jeg jobber fullt og studerer ved siden av, spent på hvordan det vil gå.

Jeg er sykemeldt på uke 2, og skal ikke på jobb før 3 mai. Men kjenner det kan bli tungt. Jobber som helsefagarbeider på en ganske tung avdeling på et sykehjem, og på seinvakt er vi bare 2. Så om jeg ikke er i topp form blir det veldig belastende for den andre jeg jobber med. Vurderer og rett og slett fortsette være sykemeldt og jobbe på tilrettelegging på topp. Skal snakke litt med sjefen i løpet av uka.
Det hadde vært deilig og gå på topp:) jeg kjente kvalmen greit i dag når jeg sto over do og hjalp barna..
sist fikk jeg bekkenløsning tidlig også.

Jobbet fullt nesten hele forrige svangerskap, var vel 30 %sykmeldt fra uke 30 trur jeg. Satser på å fungere like fint denne gang også. For meg var det trøttheten i starten som var verst, så ethvert begynte bekkenet å krangle. Jobber i en lettere avdeling nå, så håper og trur det går fint !

Ser den, jeg jobber fullt og studerer ved siden av, spent på hvordan det vil gå.

Hørtes slitsomt ut :P føler jeg jobber 100% selv med ettåring hjemme ved siden av studier og jobb. Kjenner trøttheten tar meg! :P

Hørtes slitsomt ut :p føler jeg jobber 100% selv med ettåring hjemme ved siden av studier og jobb. Kjenner trøttheten tar meg! :p

Hehe ja, har barn hjemme selv, men de er jo eldre. Men mulig det bare blir studier frem til sommeren, har egentlig ett år igjen. Til sommeren har jeg tatt 30 av 60 stp. Det krever mye med alle oppgavene ved siden av jobb, og nå krever det enda mer :bag:

Hehe ja, har barn hjemme selv, men de er jo eldre. Men mulig det bare blir studier frem til sommeren, har egentlig ett år igjen. Til sommeren har jeg tatt 30 av 60 stp. Det krever mye med alle oppgavene ved siden av jobb, og nå krever det enda mer :bag:

Ja, følern! Jeg har også ett år igjen. Skal begynne på masteroppgave til høsten :smiley-angelic006

Gikk helt fint frem til lunsj, men etter lunsj kjente jeg at trøttheten kom snikende og da gikk timene mye saktere og var tyngre. Har en ganske tung og lang dag foran meg i morgen, satser på at det går fint.

Har forøvrig ellers jobbet som normalt til nå og det har gått helt fint. Håper å kunne jobbe helt til fødsel, da vi er veldig sårbare for fravær på jobb og allerede er underbemannet.

Er i jobb men måtte gå fra jobb i dag... har legetime på mandag og tenker at det blir sykemelding ut svangerskapet som med de to andre. Ganske kjipt.. for det er kjedelig å gå hjemme og jeg kommer til å savne jobben veldig mye :(

Vært uggen og kvalm en ukes tid så var tøft på jobb i dag, det værste var nesten at luktesansen er blitt så bra, jeg sitter i bil hele dagen (trafikklærer) så syns alt luktet! Svette, parfyme, sure sko :meh::wtf:

Back
Topp